vineri, 17 septembrie 2021

În vârtejul confuziei spirituale - Părintele Arhimandrit Elpidie Vaianakis

 Interviul din 17/09/2021 al Părintelui Elpidie la postul de radio Focus FM și la reporterul Stefanos Damianidis.
(Traducere: Mănăstirea Sfântul Apostol Filip – Adamclisi)
 
Stefanos:
Înainte de a-l saluta pe Părintele Elpidie, care așteaptă la celălalt capăt al telefonului, aș vrea să mai ascultăm încă o dată ceea ce au spus la canalul TV SKAI. Am pus înregistrarea și la începutul emisiunii, dar aș vrea să reascultăm modul cum au descris ceea ce a zis Părintele Elpidie, care astăzi își sărbătorește numele și să îi urăm "La mulți ani !" și de asemenea urăm "La mulți ani!", tuturor celor care astăzi sărbătoresc: Sofia, Pisti, Elpida și Agapi. Să ascultăm înregistrarea.
(Urmează conversația înregistrată a unor comentatori și prezentatori, la o emisiune TV a canalului SKAI, din Grecia)
 
Comentator Fonda:
-Cuvintele Părintelui Vaianakis Elpidie.
 
Prezentator 1:
- Aceste lucrurile le zice la predica de duminică ?
 
Comentator Fonda:
 - Nu numai, dar și în unele omilii de zi cu zi, pe rețelele de socializare zice aceste lucruri.
 
Prezentator 1:
- Zic acest lucru, pentru că duminica se strânge multă lume.
 
Comentator Fonda:
- Sigur, dar răul este făcut, pentru că mulți dintre preoții de care vorbim au și pagini personale pe Facebook, pe YouTube și au foarte mulți urmăritori. Să începem cu părintele Elpidie. Acesta zice că este un plan: ne vor lua copiii într-o zi, nouă și oricui a făcut vaccinul, nu își va găsi copilul.
 
Prezentator 2:
- Și dacă nu ai copii ce faci?
 
Comentator Fonda:
- Noi suntem bine. (râsete)
 
Prezentator 1:
- Dacă copiii sunt mari ?
 
Comentator Fonda:
-Dacă copiii sunt mari, să nu îți fie frică. (râsete). O să ne ia copiii, ceea ce trăim este un plan. Să ascultăm ceea ce de necrezut zice.
 
Vocea Părintelui Elpidie:
- O să descopere ceva foarte viclean în curând și o să înțelegeți când vă vor lua copiii.
 
Prezentator 1:
-Aaa vorbește din fața Altarului.
 
Comentator Fonda:
- Da da, apoi îl vom auzi intervenii telefonic, zicând că este bucuria lui Lucifer ceea ce trăim.
Prezentator 2:
- Ce anume? Vaccinul?
 
Comentator Fonda:
- Vaccinul și că nimeni nu vorbește de Sfânta Împărtășanie, ci despre vaccinare, cu care va intra în noi Satana.
 
Prezentator 1:
- Adică spune că Sfânta Împărtășanie ne va vindeca de coronavirus ?
 
Comentator Fonda:
- Nu numai asta ci și că am uitat de Sfânta Împărtășanie și că urmează pecetluirea. Să vedem și acest fragment.
 
 Vocea Părintelui Elpidie:
- Ați auzit acum în ultimul timp, arhierei care să vorbească despre 'vaccinul dumnezeiesc' care este Sfânta Împărtășanie, ci vorbesc despre vaccinuri și chiar se fac vaccinări în fața Bisericii... bucuria lui Lucifer, aceasta este...
 
Prezentator 2:
- Acum a făcut așa niște bucurii Lucifer ...face party (râsete)
 
Prezentator 1:
-Combină naziștii, masonii, dictatoria... toate împreună.
 
Comentator Fonda:
- Toate împreună, o amestecătură este în mintea lui. Nu este cu știința...
 
Stefanos:
-Să revenim. Măi Fonda lasă credința, lasă credința...
Bună dimineața Părinte Elpidie. La mulți ani! Binecuvântarea Sfinției Voastre !
 
Părintele Elpidie:
-Bună dimineața copilul meu, la voi toți și tuturor celor care astăzi sărbătoresc ziua iubitelor noastre principese: Pisti, Elpida, Agapi și Sofia.
 
Stefanos:
-Râdeți, râdeți și acest lucru arată modul cu care îi înfruntați pe aceștia, care nu pierd nici o șansă să jignească credința noastră și să ne creeze în interiorul nostru un sentiment de răcire.
 
Părintele Elpidie:
-Copilul meu, ultimul a zis că masonii și toate acestea sunt în mintea mea. Altceva vroiam să spun la început, dar o să mă refer la acest lucru.
 
Stefanos:
- Da.
 
Părintele Elpidie:
-Când am început ca preot slujitor, un primar foarte sus poziționat în Dodecanez, s-a apropiat de mine și îmi spune: "știu că ai multă putere în cuvântul tău (eram de atunci predicator și vorbeam). Deci noi te invităm în gașca noastră." Care gașcă ? Pentru că prietenii mei sunt Sfinții și Hristos. Zice: "mai este o altă gașca aici, care te va ajuta și te va sprijini." Îi spun: care este?  Îmi răspunde: "Masonia". M-a uimit și l-am întrebat: și adică ce voi face acolo, pentru că orice fac, pot să fac și așa cu Hristos și cu Sfinții peste tot. Dragostea mea întotdeauna au fost copiii orfani și de aceea mă ocup de copiii orfani din Africa. Deci îmi spune: "vii cu noi ? Noi o să te ridicăm la orice grad vrei." Acestea vi le spun în față lui Dumnezeu, pentru că acest ultim domn care a vorbit a zis că acestea sunt în mintea noastră. Nu sunt în mintea noastră, eu am trecut prin asta, până la urmă îmi zice: "dacă nu vii cu noi, se vor găsi foarte mulți care te vor lupta". Adică ce vor face? "Nu te vor lăsa să înaintezi în nici o treaptă, în nici un rang și mereu vei fi alergat și prigonit și una și alta..."
Să îți spun ceva. Toți sfinții s-au sfințit pentru că erau prigoniți. Nu s-au sfințit pentru că au găsit un rang. Nu se sfințește nimeni pe fotoliul său. În luptă se sfințește. Îi zic: acest lucru de ce este o amenințare ? De ce mă ameninți? Este altceva să îmi faci o invitație, ca să zicem să mă gândesc și altceva să mă ameninți și îmi spui dinainte că dacă nu fac asta o să mă șantajezi. Bineînțeles acest lucru fac și până acum, amenință, șantajează.
 
Stefanos:
- Încontinuu.
 
Părintele Elpidie:
- Acest lucru am vrut să spun ca o paranteză acelui domn, care crede, că râde de ceilalți, care crede că politețea este să râdă de ceilalți. Politețea acestor comentatori TV este să râdă de ceilalți, să îi preseze, să îi nedreptățească și să îi jignească. Dacă politețea lor este aceasta, să o ia și să facă ce cred... Politețea noastră este alta. Politețea noastră este să îl iubim pe Dumnezeul nostru, să îi pomenim pe Sfinții noștri, pentru că suntem descendenți ai mucenicilor și ai sfinților. Și ceea ce mă rănești este că, din păcate toate aceste jocuri vicleane a sataniștilor, pentru că acești oameni care vorbesc și râd de Satana, o fac pentru că nu cred în Dumnezeu. Măi prietene, dacă nu crezi în Dumnezeu, atunci crezi în Satana? Dacă nu crezi în Dumnezeu, cum să crezi în Satana? Dar dacă crezi în Diavol, nu cumva ar trebui să te gândești că există și Dumnezeu ? Doar un singur gând spun...
Astăzi sărbătorește regina mea, prințesa mea de 10 ani, dulcea mea fetiță de 10 ani Elpida mea. 10 ani avea fetița când a fost martirizată și știți ce i-au făcut dragă Stefane acestui copil ? I-au tăiat sânii și în loc să curgă sânge, a curs lapte. Au pus-o pe un grătar, auziți politețe a primilor idolatri...pe o fetiță de 10 ani, au pus-o pe un grătar, ca să o ardă, pentru că nu vroia să slujească la idoli și pentru că credea în Hristos. Au băgat-o într-un cazan cu smoală, ca să o ardă. Nimic din toate acestea nu a pățit copila. Îl mărturisea pe Dumnezeu,  precum de asemenea și surorile ei: Pisti și Agapi. Până la urmă, pentru că au văzut că nu pot să îi închidă gura, i-au tăiat capul. Acum Aceasta este sfințită în Cer și toți ceilalți care o urmăreau, dar și pe aceste toate fetițe, sunt în iad. Ce altceva să vă spun?! Eu acum am numele unei mici fetițe de 10 ani. Eu de cine să ascult acum ?! De aceștia fără minte, care vorbesc așa sau de fetița mea și e toți Sfinții noștri?! Te întreb, tu ce ai fi făcut ?
 
Stefanos:
- Eu vă ascult...
 
Părintele Elpidie:
-Singuri se dau de gol.
 
Stefanos:
-Singuri se dau de gol.
 
Părintele Elpidie:
-Când spuneam că vor lua copiii. Ce fac astăzi?! Cândva turcii făceau binecunoscuta, strângere de copii. Au luat copiii și i-au făcut ieniceri. Astăzi ce fac ?! De prunci vor să îi ia.  Discută să îi ia de mici bebeluși și să le pună un vaccin. Măi ia opriți-vă ! Adică încerci să îi schimbi ADN-ul unui copil din vremea prunciei ?! Și stau sfinții arhiereii și ne spun că: "dacă nu îl faceți (vaccinul), sunteți păcătoși. Vă îndepărtați de Dumnezeu." De Dumnezeu cine s-a îndepărtat?! Eu care cred în Dumnezeu și zic: NU! O să rămân așa cum m-a creat Dumnezeu și așa voi muri, sau tu care vrei să îl schimbi ?! Ne spun: "să ieșiți din Biserică". Am auzit aceste lucruri aseară la SKAI. Un episcop spunea aceste lucruri și alții. Să ies din Biserică?! Cine să iasă din Biserică?! Cei care cred în Hristos?! Sau poate voi care nu credeți în Hristos ?! Cine trebuie să iasă din Biserică ?! Cândva arhiereii evreilor ce ziceau? Că Hristos era rătăcit, că era negaționist al tuturor și că era dușmanul sinagogii, adică a Bisericii de atunci, așa că nu ar fi trebuit oamenii să îl urmeze. Nu trebuia să îl asculte, trebuia să se îndepărteze de El. Până la urmă diferiți rabini, au impus interzicerea, să nu îl lase pe Iisus se intre chiar și în biserica lor. Și acum întreb. Tot ce au făcut arhiereii evreilor, veți face și voi arhiereii? Întrebarea mea este următoarea: "ne amenință că cei care nu îi ascultă, trebuie să iasă din Biserică. Două minute! Tu, mare părinte bisericesc pe care greșit numesc "părinte". "Părinte" este cel care își apără copilul, nu este acela care, ca un lup, își omoară copilul. Și te întreb: Tu asculți de Dumnezeu?! Noi avem de veacuri o rânduială în Biserică, noi toți creștinii, cei care cred în Hristos, pentru că cei care vorbesc la diferite emisiuni tv cred în Hristos?! Aveți impresiacă că, cred în Hristos ? Aceștia râd de Hristos. Și îi ascultăm acum pe arhiereii nelegiuirii și pe toți prezentatorii, care vor să ne impună cu forță dorința lor. Spun: "sunteți păcătoși. Trebuie să ieșiți din Biserică, să vă îndepărtați" și pentru că nu pot să fac acest lucru îi pun pe aceștia, pe care îi plătesc din când în când, să îi șantajeze pe preoți. Zici că nu îi plătesti pe preoții tăi, pentru că te joci credința ta, ca un leagăn, când într-o parte când într-alta. Îi șantajezi pe credincioși, îi șantajezi pe preoții credincioși?! Să vă spun aceste lucruri, practic cu persoane, cu nume. S-au dus să facă botez, s-au dus să facă nuntă și le-au spus că:" nu putem să vă dăm permis, pentru că nu sunteți vaccinați". Măi, voi sunteți bine? Adică, deja criteriul credinței noastre este acest vaccin?! Înțelegeți! Și mai zic: "voi veți muri" (dacă nu vă vaccinați). Și ce te interesează dacă voi muri eu ca om. Dacă tu vrei să trăiești, trăiește...
 
Stefanos:
-Dar nu trăiește.
 
Părintele Elpidie:
-Da, problema este alta. Cine va trăi până la urmă ?! Îi spun: uite eu refuz ceea ce spui și să mor. Dacă mor, mă duc la Dumnezeu pe acesta îl iubesc, așa m-a făcut Dumnezeu, nu m-a făcut altfel. Dar, dacă tu mori, știi unde o să mergi?! Eu o să merg la Dumnezeu, tu prin modul cu care te comporți, pentru că niciodată nu am auzit Biserica să preseze, să șantajeze și să amenințe. Niciodată ! Când veți auzi acestea, aceasta nu va fi Biserică. Dumnezeu ce a zis: (Părintele transmite un fragment din Sfânta Scriptură)
 
Stefanos:
- Așa.
 
Părintele Elpidie:
-Voi ne șantajați, ne amenințați și pe cine amenințați?! Pe preoții evlavioși. Chiar nu ne este rușine?! Dragilor, ați înțeles că v-ați pierdut rațiunea ?! Se pare că vaccinul v-a stricat de tot rațiunea... Cam așa înțeleg eu. Dar problema nu este acolo, dragă Stefane. Este ceva mai adânc, mai mare și dacă îmi permiteți o să vă spun de ce se întâmplă toată această zarvă.
 
Stefanos:
-Vă rog.
 
Părintele Elpidie:
-Pe de o parte au vrut să reușească autoritățile lumești...și să vă spun ce vrea să reușească conducătorul lor spiritual, Satana. Pe de o parte conducătorii lumești vor să introducă un vaccin, care nu vindecă. Dacă vindeca, nu am fi avut decese, nu am fi avut reacții adverse, nu ar fi spus în fiecare zi în sursele media că: încă cineva a murit, încă unul a pățit, încă unul a rămas paralizat... și chiar dacă aud zic că: "sunt câteva reacții adverse". Măi prietene, dacă moare un om de inimă ziceți că a murit de corona-virus și comentați că "a murit de corona-virus". Toți aceștia care acum au murit de la reacțiile adverse, de la vaccin, de ce nu le ziceți ?!
 
Stefanos:
- "Sunt decese întâmplătoare"
 
Părintele Elpidie:
- Așadar aveți înșelăciune în inima voastră... Un doilea lucru. Spuneți că vă interesează sănătatea noastră și că noi vă vom infecta. Cine v-a spus că vă vom infecta?! Nouă ar trebui să ne fie frică, să nu ne infectați cu toate aceste seruri, pe care le-ați luat înăuntrul vostru. Și cum ne veți infecta?! Păi dacă acum, voi înșivă vă îmbolnăviți. Cei vaccinați se îmbolnăvesc acum. Cei vaccinați sunt cei care mor acum.
 
Stefanos:
- Părinte, Părinte Elpidie mă auziți ? Ceea ce nu aș vrea să fac prin intermediul acestor microfoane, este să creem două categorii de cetățeni. Nu aș vrea, nu avem nimic de împărțit, noi grecii.
 
Părintele Elpidie:
-Dragul meu, nu avem nimic de împărțit, doar spunem adevărul.
 
Stefanos:
-Da, da.
 
Părintele Elpidie:
-Scopul nu este să judecăm pe nimeni.
 
Stefanos:
- Nu trebuie să judecăm pe nimeni.
 
Părintele Elpidie:
-Doar că nu acceptăm să ne juridice și aceștia.
 
Stefanos:
-Acest lucru este sigur.
 
Părintele Elpidie:
-Eu acum nu o să mă refer la acești oameni. Pentru că cei mai mulți oameni, care au luat vaccinul, să nu crezi copilul meu că au făcut acest lucru pentru că vroiau.
 
Stefanos:
-Clar.
 
Părintele Elpidie:
-I-au șantajat. Eu știu sute de oameni care plângând mi-au spus:" nu am cum să lucrez Părinte și m-am dus și l-am făcut"
 
Stefanos:
-Așa este!
 
Părintele Elpidie:
-Pe acest om, poți să îl judeci?
 
Stefanos:
-Nu, bineînțeles! Niciodată, niciodată !
 
Părintele Elpidie:
-Acum să vorbim despre ceva mult mai serios.
 
Stefanos:
-Vă rog.
 
Părintele Elpidie:
-Acest lucru vor să facă liderii, care într-o zi vor să controleze ceea ce se întâmplă și ceea ce nu se întâmplă. Aici avem o temă importantă, pe care aș vrea atât dvs să mă urmăriți cu atenție, cât și ceilalți, iubiții ascultători. Vaccinul are doi parametri: paramentul său spiritual și parametrul său material. Pe de o parte parametrul material, chiar dacă uneori se aud multe pe această temă, dar sunt dărâmate prin intermediul social-media. Eu aș vrea să vorbesc la sfârșit referitor la parametrul material și ce se va întâmpla. O să vorbesc din partea parametrului spiritual, adică dintr-o parte a monedei. Aș vrea să le spun sfințiilor, respectațiilor, părinților noștri, arhiereii și preoții, care vreau să cred că, în neștiința lor fac și spun toate acestea pe care le spun. Astăzi aș vrea să mă refer la un păcat mare de care vorbește Sfânta Scriptură. Care mai exact, spune la Evanghelia după Marcu că: există multe păcate și blasfemii de care omul se pocăiește, cere iertare și Dumnezeul îl iartă. Există un păcat care nu se iartă nici acum, dar nici în vecii vecilor. Este considerată cea mai mare blasfemiei în Biserica. Care este aceasta ?! Este blasfemia împotriva Duhului Sfânt. Atunci când Hristos a spus ceva și i-au spus că: "Tu de la demon faci toate acestea". L-au acuzat pe Iisus cum că, de la demoni face toate aceste minuni și atunci, spune Evanghelia lui Marcu că: aceasta era cea mai mare blasfemie pentru că i-ai spus că: "din duh necurat face".
Vin acum să accentuez, să vorbesc acum teologic cu toți acești părinți, atât preoți cât și arhierei, părinți ai noștri, dar și monahii care studiază Sfânta Scriptură. Spuneți-mi ce greșeală au făcut îngerii în Cer, și din îngeri s-au transformat în demoni? Nu era blasfemia împotriva Duhului Sfânt, cea care i-a transformat imediat, din îngeri în demoni?! Nu era respingerea Sfântului Duh, care până atunci, Duh Sfant, comunica, acoperea, umplea existența lor, le dădea lumină, bucurie, frumusețe, pace, seninătate și iubire. Acest Sfânt Duh era cel care îi făcea fericiți și în Împărăția Cerească.
Ce le-a promis Lucifer? Veniți cu mine și eu vă voi da parte din dumnezeire, să luăm tronul lui Dumnezeu. Și aceștia ce au făcut? Au acceptat chemarea lui Lucifer și duhul lui. Acceptând duhul lui Lucifer, ce s-a întâmplat?! Au gonit Sfântul Duh din viața lor, din existența lor îngerească. În același moment, când au făcut acest lucru și au refuzat Sfântul Duh, imediat a avut loc cea mai mare faptă păcătoasă, cea mai mare blasfemie în Cer. Aceasta a fost prima și înspăimântător de mare blasfemie împotriva Duhului Sfânt, care a avut loc în Cer. Știți ce s-a întâmplat apoi?! Lucifer a devenit diavol și îngerii săi, demoni urâți, răi și și până acum ne chinuiesc. Nu-i așa?
 
Stefanos:
-Așa este!
 
Părintele Elpidie:
-Da. Aceasta a fost prima blasfemie împotriva Duhului Sfânt. Acest lucru, care l-a determinat pe Dumnezeu, să îl creeze pe om și să îi dea Duhul Său Sfânt. Țineți minte: l-a făcut din pământ și a suflat înăuntrul lui, suflarea Lui, adică Sfântul Duh. În acel moment, a fost aprobat, ca această creație să se numească OM. Om ce înseamnă?! Cel ce a fost creat cu înțelepciune la trup și care apoi a luat suflarea lui Dumnezeu, Sfântul Duh. Așadar, atâta timp cât omul are Duhul Sfânt înăuntrul lui, suflarea lui Dumnezeu și păstrează întreg ADN-ul pe care i l-a pus Dumnezeu înăuntrul lui, acesta ar fi OM. Înțelegeți cine este Omul?! Este combinarea a acestei părți materiale, care este trupul său, cu dumnezeiescul ADN uman, care este îndrumat de către Duhul Sfânt, pe de o parte și pe de altă parte, duhul său care a fost luminat, a fost inundat de puterea Duhului Sfânt. Acestea două...
 
Stefanos:
-Vrem să le schimbăm...
 
Părintele Elpidie:
-Acestea două, intervenția Duhului Sfânt, în duhul lui și ADN-ul dumnezeiesc din organismul lui, fac această existență binecunoscută, care se numește OM.
 
Stefanos:
- Și noi ne îndreptăm către schimbarea amândorura.
 
Părintele Elpidie:
-Când omul încearcă să înlăture din înăuntrul său, pe Sfântul Duh, atunci iese Harul lui Dumnezeu, pentru că Sfântul Duh, copilul meu, zice dacă vrei rămân dacă nu vrei, plec. Omul este autonom. Atunci când Duhul Sfânt pleacă și noi urmăm duhul lui Lucifer, atunci acest om se demonizează, adică deja se comportă ca un demon și vedem de multe ori acest lucru la demonizați și așa mai departe, cum acționează. Ați înțeles?
 
Stefanos:
-Da!
 
Părintele Elpidie:
-Ceea ce acum se îndreaptă să se întâmple cu vaccinul, și îmi pare foarte rău de acești ne-teologi și ne-filozofi, prezentatori TV, care aș putea spune, sunt bucuria demonilor. De ce? Așa cum sfinții arhierei și sfinții părinți sunt exponenți ai Duhului lui Dumnezeu, aceștia sunt exponenții vieții politice, a vieții științifice și așa mai departe, aceștia sunt prezentatorii TV, aceste lucruri prezintă. Au devenit ridicoli, ca să nu spun ceva mai rău. În ignoranță lor, aș vrea să cred, că fac aceste lucruri, pentru că, dacă aș fi știut adevărul, ar fi fost atât de terorizați, că nu ar fi îndrăznit să le spună.
 Acum ce se întâmplă ? Acum, Sfinții Arhierei trebuie să se gândească foarte bine la ceea ce se întâmplă la corpul omului. Și o să revin, făcând mai întâi o intervenție la modul material cu care Satana vrea să schimbe ADN-ul uman. Dragă Stefane, despre aceste vaccinuri aș vrea să îmi spuneți un lucru, atât dumneavoastră, cât și cei care ne auziți. Vaccinurile au tratat oamenii?!  Nu avem decese?! Nu avem reacții adverse ?! Nu avem probleme grave, dure la acești oameni cu o bună încredere în știință...pentru că acest lucru spun toți că: "nu avem încredere în știință". Bineînțeles că nu îi avem încredere, așa cum gândește...pentru că acești oameni, ați văzut mai devreme pe acel tânăr, care era campion și a rămas cu reacții adverse grave.
 
Stefanos:
-Da, Iannis Naco.
 
Părintele Elpidie:
- Și a avut încredere în știință și spune că "l-a distrus"
Același lucru se va întâmplă și cu oamenii credincioși ai Bisericii, care au încredere în puterea spirituală a Arhiereilor și se vor distruge. Cum se vor distruge ?! O să vă spun simplu. Toate aceste vaccinuri, deja știm acest lucru, deja suntem siguri, pe de o parte că nu permit anumiți, permanenți prezentatori TV, doctori și ceilalți să ne spună același și același lucru. Și nu permit la nimeni altcineva, pentru că politețea lor asta le spune, modul lor de gândire nazist le spune acest lucru, nu permit la nimeni altcineva să spună o părere opusă și să prezinte o opinie medicală opusă. Nimic (nu permit)! Și acest lucru, ei îl numesc: "știință medicală". Las pe fiecare să înțeleagă, dacă acești doctori sunt doctori...
 
Stefanos:
În orice caz, doctorii care vorbesc aici la Focus FM și la Alert TV, cer frenetic să aibă loc un debate științific, cu un dialog științific deschis.
 
Părintele Elpidie:
-S-a întâmplat?
 
Stefanos:
-Nu, nu. Evită, așa cum evită Diavolul tămâia.
 
Părintele Elpidie:
-Corect! De ce acest lucru nu îl percep și Sfinții Arhierei?! Toți acești părinți și preoți, care nu admit, să se aude și ceilalți?! Acest lucru nu îi problematizează?!
 
Stefanos:
-Dar, Părinte Elpidie, Biserica în sânul său, are preoți care în același timp sunt și doctori remarcabili. Unul dintre aceștia este Părintele Stilianos Karpathiou.
 
Părintele Elpidie:
-Sunt bine cunoscute, copilul meu toate acestea. Toate acestea, ca să înțelegem până la urmă, dacă trăim într-o cale politică și spirituală corectă, ori nu cumva ne aflăm întru anomalie politico-spirituală.
 
Stefanos:
- Și Părintele Antonios Stilianakis. Și acesta este și psihiatru și ar fi putut să sfătuiască. Ce să mai spunem acum...nu vor, nu vor.
 
Părintele Elpidie:
-Deci continuăm Stefane, ca să avem timp.
 
Stefanos:
-Da, da. Mai avem șapte minute. Vă spun ca să știți.
 
Părintele Elpidie:
-Cât?
 
 Stefanos:
- Șapte minute.
 
Părintele Elpidie:
-Atunci trebuie să mă grăbesc. Ascultă copilul meu. Aceste vaccinuri ca țintă de bază, au să intervină în ADN-ul uman, ca să îl schimbe. Și ce vor face? Ca țintă au mutația ADN-ului în structura de bază al logicii creierului. De ce?! Pentru că de creier depinde omul. Dacă creierul pățește ceva, tot corpul omului nu poate funcționa corect. Nu-i așa?
 
Stefanos:
-Așa este!
 
Părintele Elpidie:
-Așadar schimbarea importantă este mutația, adică schimbarea structurii de bază a logicii creierului. Acest lucru cum este posibil?! Prin intervenția pe frecvențele neuronilor din creier. De ce se întâmplă acest lucru?! În primul rând, ca să poată aceștia să citească ceea ce noi ne gândim, dar în același timp să dea îndrumări și să îndrume mintea noastră, ca să execute ca un robot, sau frecvent spus ca "un zombi", comenzile pe care le vom primi. Așadar, războiul acesta al frecvențelor, la neuroni creierului, până acum era greu de realizat, nu putea să reușească în totalitate. Au găsit un alt mod, prin intermediul nanoparticulelor, prin intermediul acestor vaccinuri să se îndrepte ca o cale de bază, spre creierul uman. Scopul este, ca în schimbul controlării care se făcea până acum, prin intermediul antenelor de telefonie, ca în curând după schimbarea ADN-ului, în cadrul genomului său, în genomul său de bază, omul să devin un transmițător extern. În câteva cuvinte, un sistem liturgic precum calculatoarele, pe care poate să le controleze cineva din exterior. Noi controlăm un calculator. Noi acum ce facem ? Avem abilitatea să intervenim în interior și să facem zonele noastre de depozitare. De ce? Când spunem: "structura logicii", înseamnă că avem o depozitare fixă a cunoștințelor și a direcțiilor, adică cum să acționeze corect într-o acțiune. Adică să îi placă: bunătatea, compasiunea, iubirea, să evite răul, să evite răutatea, să evite orice îl poate răni. Aceștia au ca scop, să pătrundă prin intermediul nanoparticulelor în neuronii creierului și să schimbă structura. "Mutație" asta înseamnă!   Și să fie controlat. Dar acest lucru cum o să-l facă?! Pentru că omul funcționează prin memorie. Ați văzut vreun calculator, dacă nu are o memorie bună, să poată să țină ceea ce noi depozităm în calculator ?
 
Stefanos:
-Nu!
 
Părintele Elpidie:
-Nu se poate! Ce scop au ?! Să intre (să pătrundă), în memoria logicii și să poată să scoată, sau să adauge: imagini, gânduri, simțiri și foarte, foarte multe alte lucruri. Ca urmare, când acest lucru se va întâmpla, după al cincilea vaccin, care vor pune. Nu știu cum va fi acesta. Eu le spun vaccinuri, pentru că sunt ca o serie de preparate farmaceutice, care nu știu ce fel vor fi. Acum este prin injecții, mai târziu nu știu cum vor fi. Vor fi prin injecții, vor fi într-un alt mod. Toate acestea, mai târziu, vor avea ca scop să obțină o dependență pe deplin, mecanică a deja ajunsului: om-mecanic, adică a sistemului liturgic a fiecărui om, ca un anumit calculator, cu un anumit număr, de o sursă externă, care se numește:" FIARA APOCALIPSEI". Noi așa o numim: "fiara inteligenței artificiale", pe care o va stăpâni unul și singurul lider mondial. Vă dați seama?! Cu puține cuvinte, pentru că nu avem timp...
 
Stefanos:
- Încă un minut vom mai avea, dragul meu Părinte. Este uluitor ceea ce ne spuneți. Nu aș vrea să vă întrerup, pentru că într-adevăr sunt uluitoare. Pot să spun multe lucruri...
 
Părintele Elpidie:
-Altădată putem spune.
 
Stefanos:
-Bineînțeles, bineînțeles. Cu ajutorul Domnului, o să le spunem altădată.
 
Părintele Elpidie:
-O să le dezvoltăm altădată.
 
Stefanos:
-Da, altădată le putem spune. Un minut ca să încheiem.
 
Părintele Elpidie:
-Să vă spun doar un final. Toți acești jucători de bază ai vaccinului care sunt: cei care l-au gândit, cei care l-au finanțat, cei care l-au produs și cei care l-au promovat. Știm anumite țări. Vă asigur că Dumnezeu, deja a permis să înceapă răul cel mare, pe scară globală. Sărbătoarea Maicii Domnului, Nașterea Maicii Domnului s-a terminat. Sărbătoarea Sfintei Cruci s-a terminat. Acum o să înceapă alte "sărbători", foarte rănite. Nu mă refer la marea foamete, care va veni, din cauza ne-pocăinței noastre. Pentru că cine s-a schimbat?! Nici însuși Biserica nu s-a pocăit. Ecleziastici nu s-au pocăit. Când veți vedea ecleziastici zicând: "iartă-mă  Doamne pentru această imensă greșeală, pe care am făcut-o", că îndemnăm poporul Tău să facă mutația și să schimbe ADN-ul dumnezeiesc,  într-un ADN mecanic, ceea ce este înaltă trădare a vieții duhovnicești și aceasta va fi al doilea mare păcat, a doua mare blasfemie a Duhului Sfânt: mutația ADN-ului uman.
Acum toți aceștia, acești jucători, care au finanțat, au produs și au promovat, în curând, în țările lor, și o să vedeți care sunt țările lor, acolo i s-a dat deja putere lui Satana, să facă așa de mari catastrofe naturale, care vor fi incalculabile, în principal cu cutremure, care vor începe din China, dacă acest lucru vă interesează.
 
Stefanos:
-Mă interesează foarte mult, dar nu am timpul acum...
 
Părintele Elpidie:
-Apoi în America și apoi vor veni și în Grecia. Dar îndeajuns v-am obosit.
 
Stefanos:
-Nu, nu ne-ați obosit deloc.
 
Părintele Elpidie:
-Aș vrea să le spun tuturor acestora, care vorbesc la diferite surse media, că ar fi mai bine să se pocăiască, cât mai au timp, pentru că primii care vor plânge, nu vom fi noi, vor fi aceștia...
 
Stefanos:
-Părinte Elpidie, vă mulțumesc foarte mult. La mulți ani ! Să avem parte de binecuvântarea Sfinției Voastre !
 
Părintele Elpidie:
-Vă mulțumesc copilul meu. Domnul să vă binecuvânteze pe toți!
 
Stefanos:
-Doamne Ajută ! Mulțumim foarte mult !


Vă invităm să urmăriți și alte postări ale Mănăstirii Sfântul Apostol Filip-Adamclisipe conturile noastre:
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu