sâmbătă, 6 noiembrie 2021

Îți Mulțumesc Doamne ! - Părintele Arhimandrit Elpidie Vaianakis

 Îți Mulțumesc Doamne ...


Un mare Mulțumesc, Doamne aș vrea din nou să-ți spun,
cu o bătaie de inimă de iubire a inimii mele pline de dragoste,
devotament și încredere copilărească,
pentru tot ce Tu prea plin ne dai în fiecare zi.

Îți mulțumesc pentru aerul pe care îl respir.
Îți mulțumesc pentru mâncarea și apa pe care o am
Îți mulțumesc pentru soarele care mă luminează
Îți mulțumesc pentru floarea înmiresmată.

Îți mulțumesc pentru pomii care dau roade
Îți mulțumesc pentru marea care este brăzdată de pești.
Îți mulțumesc pentru stelele care ne luminează întunericul
Îți mulțumesc pentru tot ceea ce oferă bucurie în viața noastră.

Îți mulțumesc mai ales că sunt copilul Tău
Îți mulțumesc din suflet că mă iubești la infinit
Îți mulțumesc că mi-ai iertat toate greșelile cu multă afecțiune
Îți mulțumesc că Tu ești pentru mine și Tată și Mamă

Îți mulțumesc Tatăl meu Ceresc!!!
Îți mulțumesc Împărate al meu Iisus!!!
Îți mulțumesc, bucuria inimii mele, Duhule Sfânt!!!
Îți multumesc Doamne din adâncul sufletului !!!

Arhimandrit Elpidie Vaianakis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu