luni, 10 ianuarie 2022

NOU !!! Crăciunul nostru (Nașterea noastră în Hristos) - Părintele Arhimandrit Elpidie Vaianakis

(Interviul Părintelui Elpidie Vaianakis cu Stefanos Damianidis, la postul de radio FOCUS FM din data de 03.01.2022)  

-Foarte bine ! Îl avem pe Părintele Elpidie la celălalt capăt al liniei telefonice. O voi spune din nou, Părinte, vă mulțumesc foarte mult pentru gândurile și urările Sfinției Voastre și pentru sprijinul pe care mi l-ați acordat din punct de vedere psihologic în această perioadă dificilă, când m-am confruntat cu această problemă cu coronavirusul. Doamne Ajută! Un An Nou binecuvântat, multă sănătate!

-La multi ani și tie, copilul meu iubit de Dumnezeu, și iți doresc multă sănătate, dar și un An cu adevărat binecuvântat. Pentru că cel mai mare dar pe care ni-l poate face Dumnezeu este să avem un an binecuvântat. Un an cu prudenta, un an cu întelepciune, un an cu iluminare, un an cu bucurie si pace sufletească. În asta, nu constă frumusețea anului?

-Doamne Ajută! Toți ne dorim asta. Cu toții ne dorim asta! Dar, părintele meu, știți ceva? Ne vor speriați. Eu acolo aș vrea să focusez. Cum depășim frica? Cum putem noi prin Cuvântul lui Dumnezeu, cum putem noi prin Scripturile noastre să învingem acest sentiment rău, de frică?

-Copilul meu, fii atent.

-Da.

-Ce se întâmplă?! Dumnezeu, când a văzut că omul a plecat de lângă El, că și-a pierdut bucuria, că și-a pierdut dragostea, că și-a pierdut bunătatea, că și-a pierdut compasiunea. Și am văzut câte rele s-au făcut până la nașterea Lui. Nu-i asa?!

Ei bine, toate astea L-au făcut pe Dumnezeu să trimită pe propriul Său Fiu, să devină Om, să vină printre noi, să ne dea un singur lucru. Ce anume?! Dragoste.

Iubirea care este ghidată de Rațiunea Divină și care are drept fiice: compasiunea, mila, bunătatea, respectul, toate aceste lucruri frumoase. Aceasta se numește Rațiunea Divină. 

Adică, când avem iubire în noi, avem Rațiunea divină .

Rațiunea lui Satana, care este rațiunea luciferică?! Să prezinte puterea friciipentru că el vrea să conducă totul cu dea sila și în jurul fricii să urmeze toate fiicele întunecate ale răului.

De aceea trăim astăzi acest paradox, trăim acest lucru ciudat. Trăim cu o frică. De ce?! Pentru că acum... nu știu dacă aș putea să-ți spun aceste lucruri acum...

-Vă ascult, vă ascult.

-Ascultă, copilul meu. S-a întâmplat un eveniment, care a trecut, să spunem puțin neobservat.   

-Ce vreți să spuneți? Care anume?

-În orașul Illinois din America s-au dus niște sataniști de la templul lor de acolo din Illinois și ce au făcut ?! Lângă pomul de Crăciun, pe care evlavioșii creștini îl ridicaseră, chiar lângă ieslele lui Hristos, s-au apucat și au pus o așa zisă iesle a lor, un pat mic, în care era înfățișată o formă neagră a nou-născutului Antihrist !

-Cum adică? Serios?  

-Da.

-Ce ziceți ?

-S-a întâmplat anul acesta în Illinois din America. S-a întâmplat și în altă parte. Dar ceea ce s-a întâmplat în Illinois al Americii a fost... si clădirea era guvernamentală, clădire publică. Și au vrut să spună în câteva cuvinte:

«Da, până acum Îl sărbătoriți pe Dumnezeul luminii și al iubirii, așa cum spuneți, pe Iisus, dar noi acum vă prezentam propria noastră sărbătoare, propriul noastru «Hristos» adevăratul nostru «Hristos» care va veni să stăpânească toată lumea».

Prin urmare, această întâmplare este cea care dă stigmatizarea, de a înțelege și de a interpreta, de ce se întâmplă toate aceste lucruri.

Când s-a născut Hristos, copilul meu, știi ce mânie avea Satana? Atunci, Irod a dat ordin ca paisprezece mii de copii să fie…uciși!

-Da, da. 

-Paisprezece mii de copii, ca expresie a furiei lui. Acum, cu nașterea lui Antihrist, despre care se spune că deja s-a născut... și de fapt cu un teribil paralelism, al nașterii lui Hristos. Demonii spun în exorcisme că: «Așa cum voi, L-ați primit pe Fiul lui Dumnezeu, Iisus, să se nască, după cum ziceți, dintr-o Fecioară și cu Duhul Dumnezeului vostru, așa și acum dumnezeul nostru, Lucifer, a născut în propriul său duh, printr-o fecioară complet dedicată conducătorului nostru, Satana».

Nu voi interpreta ceea ce spun demonii.

-Am înțeles.

-Dar vă spun ce au spus aceia.

-Am înțeles. Am înțeles.

Și acum avem și noi dreptul să-l sărbătorim pe «Hristosul» nostru. Care «Hristos»? Care va conduce lumea întreagă. Și vom reuși asta, pentru că acum avem modalități de a interveni în corpul vostru. Noi acum știm că putem să vă localizam, să vă coordonăm și să vă sincronizam».

De acolo, mi-am dat seama, fiul meu, că tot ce se întâmplă, nu se interpretează doar ca decizii medicale. Nu se interpretează doar cu toate aceste controverse între medici, că unii medici sunt complet întunecați și nu vor să spună adevărul, pentru că și ei sunt amenințați.

-Da.

-Și alții care spun adevărul, care interpretează în mod practic, cu hârtii, cu documente, care spun ce rău se întâmplă, să fie persecutați. Așadar aici, există o absurditate, o absurditate a rațiunii. Nu mai există logică.

Acum există doar dorința nestăpânită a lui Lucifer de a conduce pământul . Și dacă nu vedem lucrurile așa, nu vom înțelege nimic din ceea ce se întâmplă .  

Nu uitați că, multă vreme, acest lucru a fost întotdeauna anunțat în ritualele satanice de către Lucifer, că: «Vine fiul meu. Să vă pregătiți!» De fapt, pregătirea avea legătură cu două axe principale: axa politică și cea bisericească. De ce axa politică?!

Toți cei care trebuiau să fie în poziții cheie în perioada potrivită, la momentul potrivit, atunci când ar trebui să înceapă domnia lui Lucifer, ar fi trebuit să fie educați în propriile sale universități și în propriile sale ritualuri satanice .

Deci, dacă vreți, dacă vreți, făceți niște cercetări despre toți liderii care sunt la putere în acest moment și care promovează toate aceste lucruri.

-Cred că vă referiți pe plan global, nu?

-Poftim?

-La nivel global cred că vă referiți. 

-Bineînțeles, pe plan global. Este aceeași mișcare în toată lumea! Niciun lider rătăcit nu spune ceva diferit de ceilalți. Și pe toți aceștia, bineînțeles, îi considerăm, că sunt lideri deștepți, mari și așa mai departe. La fel de deștept și înțelept a fost și Hitler, care a fost considerat de toți drept cel mai inteligent, activ și deștept lider, până când s-a dovedit, ce?!

-Paranoia lui.

-Ucigaș psihopat. Credeți că Satana nu ar folosi exact aceleași ingrediente?!

Pe ucigașii psihopati trebuia să îi ridice la putere, care vor determina viitorul puterii sale mondiale .

De aceea, copilul meu, nu vă speriați de tot ce se întâmplă. Noi, desigur, în momentul de față, ne întristăm cu toate cele ce se întâmplă. 

-Așa este, bineînțeles.

-Dar Biserica lui Hristos a început cu război, a început cu persecuție, dar și cu dragostea multor oameni pentru Dumnezeu. Copilul meu, știi ce înseamnă ca fetițe, băieței, Georghios, Dimitrios, Marina, Irini, Cristina, Ekaterina, Sofia, Pisti, Elpida, Agapi, de 11, 10, 12, 20 de ani, copiii ăștia, știi ce înseamnă să-și părăsească proprietatea, să-și părăsească casele, pentru a nu accepta acestă pecete a lui Lucifer, care pecete, în acea vreme era într-o altă formă. Era tămâia. Din nou ceva spiritual. Trebuiau să tămâieze zeilor, să  accepte divinitatea lor și apoi să fie eliberați. Aceia nici tămâia nu au vrut să o apuce, ca să o arunce! 

Este la fel și acum. Există o altă tămâie, care în momentul de față nu se face într-un altar exterior, așa cum era atunci înaintea împăraților. Dar are loc în cel mai mare altar al sufletului, care este inima omului !

-Hm!

Pentru că inima omului este aceea, copilul meu, care va tămâia ori moartea, ori Viața .

De aceea acum 2022 de ani Hristos S-a născut în pântecele unei femei. Dar când ne rugăm și cântăm psalmodie, nu spunem «Hristos S-a născut», ci «Hristos Se naște»!

-Corect.

-Nu asta spunem până astăzi?!

- Corect, așa spunem.

-Asta este, pentru că Hristos vrea acum nu intre în pântecele unei femei, ci să intre în inimile oamenilor. Din ce motiv? Ca să-i renască cu adevărata dragoste duhovnicească .

Copilul meu, Dragostea, știi ce înseamnă? Versiunea divină a iubirii este mila, afecțiunea, respectul, bunătatea, simpatia, compasiunea și toate acestea. Asta îl deranjează pe Satana!    

Ca urare, ca să primim în această perioadă această sărbătore, spunem : «Crăciun bun/binecuvântat !» [în limba greacă denumirea «Hristougenna» adică «Crăciun», este o compoziție a cuvântului «Hristos» si a cuvântului «genna» care înseamnă «naștere»]. Nu spunem așa?!

-Așa spunem!

-De ce să nu spunem «Iisusgenna» nașterea lui Iisus»], din moment ce Iisus s-a născut. Nu s-a născut?!

-Da.

Îngerul i-a zis Mariei: «Și-L vei numi Iisus, pe prunc».

-Da.

-Și totuși, noi nu spunem „Iisusgenna”, de ce?!

-De ce?

-În acea zi nu s-a născut doar Iisus, omul Iisus, omul perfect care avea să devină prietenul nostru, Iubitul nostru, unul cu noi cu o putere incomparabilă. S-a născut Fiul lui Dumnezeu și Hristos. Adică Mesia, Mântuitorul nostru!

De aceea spunem: «Crăciun [greacă «Hristougenna»] bun/binecuvântat!» Adică, pe scurt, cuvântul «Hristos», numele «Hristos», nu este doar un nume. Este adjectivul, este definiția rolului și a lucrării pe care ar trebui să o joace Iisus ca Om aici pe pământ .

De aceea, de acest cuvânt de care se teme Satana este cuvântul «Hristos». Când facem exorcisme, mi se pare uimitor, că cel rău, poate să spună cu ușurință numele Iisus. Chiar și în Evanghelie, când Hristos a vindecat pe unii stăpâniți de demoni, ce a spus Satana?! «Ce este nouă şi Ţie, Iisuse, Fiul lui Dumnezeu? Ai venit aici înainte de vreme ca să ne chinuieşti?» (Mt. 8, 29) Numele «Iisus» îndrăznesc să-l spună.

-În timp ce «Hristos», nu.

-Și ÎL tremură! Dar numele «Hristos» nu îl  pot spune, fiți atenți, nu pentru că numele Iisus, este mai puțin grozav.

«Hristos» este un nume grozav, dar de ce?! Pentru că adjectivul «Hristos» identifică rolul pe care vrea să-l joace în final fiul lui Lucifer,  în vremea de pe urmă, ca Antihrist . Adică vor să-i dea numele adevărat, adevăratul titlu. «Hristos», este un titlu, este un adjectiv, este o desemnare uluitoare, ei vor să o atribuie (demonii) doar fiului lui Lucifer. De aceea ei nu vor…niciun demon nu poate spune numele lui Hristos, (pentru Iisus), pentru că altfel Lucifer îi chinuie.

-Haha! De aceea.

-Întelegeți?!

-Am înțeles, am înțeles.

-Copilul meu, nouă, de Crăciunul acesta nu trebuie să ne fie frică. Știu că la majoritatea oamenilor le este frică, și bine fac că sunt speriați. Dar știi de ce le este frică?! Pentru că ei nu cred în viața veșnică. Noi, copilul meu, nu am venit pe pământ pentru a rămâne definitiv. Rămânem cel mult 60, 70, 80 de ani. După, ce urmează?! Veșnicia! Ai înteles?

-Trebuie să înțelegem asta. Trebuie să înțelegem asta. 

-Copilul meu, noi trăim, pentru veșnicie, înțelegi? 

 -Trebuie să înțelegem asta.

-Trăim pentru veșnicie, pentru a trăi în dragostea lui Dumnezeu. În dragostea lui Dumnezeu. În timp ce Satana, ce spune?! El nu vrea veșnicia. Vrea acum, aici să tortureze oamenii, aici să-i termine. Și îți spune: «De ce să trăiești 60 de ani? Să ajungi la 70 de ani».  

-Da, dar părinte, noi vom mai trăi 30, 40 de ani, copiii noștri vor mai trăi 60 de ani, în ce Grecia vom trăi?

-Copilul meu…

-Știți cât de supărat, atât de trist... chiar mă gândeam, când am văzut această imagine incredibilă, de neimaginat a grecilor în noaptea de Anul Nou fiind în casele lor și pakistanezii [majoritatea bărbați tineri], făcând o petrecere în fața clădirii Guvernului  [din Atena]? Și mă gândeam și spuneam:

«Dar cum este posibil ca cineva să meargă în această piață, în capitala Greciei, și să pună o iesle cu Pruncul Sfânt în această mulțime de anarhiști ?»

Pe mine părintele meu, mă doare sufletul, m-a durut sufletul când am văzut aceste imagini.

-Dragul meu, Stefane, se judecă alegerea oamenilor ! Avem două opțiuni. Ori vom merge cu Împăratul...

- Ați înțeles la ce mă refer? Îmi cer iertare că vă întrerup, dar acest lucru este ceva care va afecta pe copiii noștri, va afecta fiicele noastre!

-Am înțeles. Totuși, acest lucru se referă și la gestionarea greșită a învățăturii duhovnicești a părinților, către copiii lor.

-Da.

-Știți că, astăzi coronavirusul a făcut mult rău, dar a făcut și un bine strașnic de mare

-Care?

-A clarificat alegerile oamenilor de până acumS-a deschis dopul de sus, a ieșit toată duhoarea în care am trăit în toți acești ani. Minciuna pe care o trăiam, copilul meu.

Până acum cu toții spuneam: «Suntem creștini» [în greacă «hristianoi»]. Vedeți, nu folosim cuvântul Iisus ca adjectiv, ci cuvântul «Hristos», numele «Hristos». Suntem creștini. Adică, atunci când vom merge la ieslea lui Hristos, nu vom merge doar să întâmpinăm venirea omului care s-a născut, pentru că a fost un Οm desăvârșit, ci copilul meu, vom întâmpina pe Fiul lui Dumnezeu, pe iubitul nostru Hristos ! Adică, mărturisim prin acest cuvânt că Cel care s-a născut, Iisus, nu este doar Iisus omul, ci Iisus Hristos. Adică Omul, dar și Fiul lui Dumnezeu și Mântuitorul (Mesia) pentru noi! 

Astăzi când urăm la cineva «Crăciun [în limba greacă denumirea «Hristougenna» adică «Crăciun», este o compoziție a cuvântului «Hristos» si a cuvântului «genna» care înseamnă «naștere»] bun/binecuvăntat !», această urare pe care o spunem cu toții pe scară largă, ne referim la ceea ce se referă orice om, când vrea să-i ureze unei femei care urmează să nască. Îi spunem: «Naștere bună», să aibă o «naștere bună/ușoară».

Noi ne urăm, unul altuia să avem un «Crăciun bun!» Kala Hristougenna!» traducere exactă din greacă: «Bună naștere a lui Hristos»]. Adică bună [naștere] în inimile noastre. Vezi, copilul meu, în inimile noastre, să se nască Hristos. De ce?! Pentru că dacă nu se naște în inima noastră, nu ne poate renaște inima, astfel încât inima celui care până acum gândea rău și urăt și cu viclenie, acum gândește cu dragoste, cu compasiune, cu milă.

Iisus a venit să se nască în inimile noastre, să facă această schimbare, transformare, transformare, de la bine la desăvârșit și la sfințenie.  

Din acest motiv, mi-aș dori, până terminăm emisiunea ta, copilul meu...să ne îndepărtăm puțin de la această frică, să ne îndepărtăm puțin de la această răutate.

-Să ne îndepărtăm. Să ne îndepărtăm.

-Și să vedem în urmă. Știi când?! La «Crăciunul», pe care noi îl sărbătorim doar o zi cu cadouri, cu mese de Crăciun, cu pomi de Crăciun... și așa mai departe.

-Da.

 

-Dar, când ți s-a născut copilul, bucuria ta a fost doar în ziua în care s-a născut sau este o bucurie continuă?  

-Și în fiecare zi, în fiecare zi.

-Asta este copilul meu! «Crăciunul» este ceea ce spui! Adică să trăiești în fiecare zi nașterea copilului tău. Copilul meu, în acea zi de Crăciun, Iisus nu s-a născut doar pentru o ziS-a născut Împăratul nostru! S-a născut Iubirea noastră! Copilul s-a născut din acea mamă, care o va face ca toată viața…o va face pe această mămică fericită. Acest tată..., tu ești fericit cu copilul tău. Soția ta este fericită cu copilul ei, cu copiii ei și de dragul acestor copii ar face orice. Nu-i asa?!   

-Exact.

- Pe tine te pot răni. Pe soția ta o pot răni. Dar să nu îndrăznească nimeni să vă rănească bebelușii, copiii voștri! Am dreptate?!

- Absolut.

 

-Ei bine, pentru a înțelege ce înseamnă Crăciunul, am luat exemplul tău, pentru a interpreta și a spune că, acest Crăciun nu trebuie sărbătorit de cineva care doar spune «Crăciun Fericit/Bun», «Merry Christmas» și să avem mâncare, să avem...

-Nu, nu trebuie să ne oprim, nu trebuie să stăm doar la suprafața lucrurilor. La asta vă referiți, că trebuie să înțelegem [diferența].

-Copilul meu, dă-mi voie să rămân, la măreția nașterii unui Prunc, care, totuși, Prunc, Micul Iisus, Pruncul Iisus, nu este numai Om, este și Fiul lui Dumnezeu, este Hristosul nostru! Este Dragostea noastră! Este Iubirea noastră! Este Milostenia noastră! Dacă nu te duci, copilul mea, acolo la iesle la El, să-L iei [în brațe] precum ciobănașii... Știți ce lucru grozav a fost în noaptea aceea în care păstorii, ciobanașii, au mers să vadă ce?! Un mic Copil care a schimbat viața întregii lumi!

Știți cum s-au simțit acești oameni, cei simpli și smeriți, care s-au dus acolo și L-au văzut cu ochii lor, pe micuțul Iisus care le-a zâmbit și aceștia și-au deschis inimile de bucurie! I-au luat mânuța, au pus-o în mâna lor bătrână și i-au sărutat-o! Și le-a dat din nevinovăția Lui, din inocența Lui. Iisus le-a dat inocență. Din mila Lui, le-a dat milă. Din bunătatea Lui, le-a dat bunătate. Prin zâmbetul Său, El i-a făcut oameni fericiți!

Copilul meu, asta înseamnă «Crăciun bun/binecuvântat», adică să trăiești Crăciunul în inima ta cu atâta dragosteîncât vei trăi doar pentru iubire! Să vorbesti despre dragoste! Să te porți cu dragoste !

Satana nu vrea asta. El vrea frică, teroare, supunere. Ați inteles?! Copilul meu, Acela, Iisus, a venit să ne elibereze.

Stefane, stii ce mi-as dori să facem împreună?

-Vă ascult.

-Să te iau, ca frate, pentru că avem acelaşi Dumnezeu Tată, dar şi pe toţi ascultătorii voştri dragi şi să alergăm cu toții împreună la auzul îngerilor, că undeva acolo, într-o peşteră, s-a născut marele Împărat! Vă voi lua să mergem împreună. Să mergem să-l vedem pe micul Iisus în ieslea Sa, care va fi acolo în tot acest an, pentru toți cei care vor să-L iubească.

Și știi ce vreau să-I spunem, copilul meu, Stefane?

«Micuțul meu Iisus, știu ce înseamnă să se nască un copil, pentru că și eu sunt tată și am născut un copil, știu ce înseamnă pentru mama lui să aibă un copil, pentru că așa a simțit și soția mea. Dar astăzi lasă-mă să te fac și Pruncul meu. Să te iau în brațe, precum te-au luat ciobănașii, să te iau și să te închid atât de strâns și să-ți spun adânc din adâncul inimii mele :

Iisuse al meu, lumina și iubirea mea, schimbă-mi inima! Vino, intră în inima mea și nu pleca niciodată. Să fie numai iubire și bucurie! Doar dragoste și bunătate ! Doar iubire și milă! Doar dragoste și respect! Doar iubire și bucurie! ».

Iată ce mi-aș dori ca astăzi cu toții împreună, să mergem lângă iesle, să ne întoarcem puțin în timp, să mergem acolo la iesle, să-I luăm mânuța și să ÎI spunem:

«De azi să fim noi familia micuțului Iisus ! » 

-Da, să o facem.

- Copilul meu, Iisus ce familie avea în ziua aceea?! Cu toții avem de obicei familii, bucurându-ne de o naștere. Cine era familia Lui? Numai Mariam era acolo, Iosif și neașteptații păstori și cu ciobănașii. Totuși, în  anul acesta, lăsați să se întâmple ceva diferit. Să mergem cu toții împreună, să devenim noi, familia Sa! 

-Da, o propunere foarte frumoasă, un mesaj foarte frumos, pe care îl putem face astăzi. O putem face în fiecare zi! În fiecare zi o putem face!

- În fiecare zi, copilul meu. În fiecare zi, copilul meu! 

-O putem face în fiecare zi.

-Să se nască Iisus și când facem ceva rău să spunem: «Vai, Pruncul meu nu vrea acest lucru».

Uite, fiul meu, un prunc nu judecă niciodată pe nimeni. Nu îl alege pe alb sau pe negru. Nu face distincție între un păcătos sau un sfânt. Le zâmbește tuturor și acceptă mângâierea tuturor. Asta face micul Iisus. Lui nu îi pasă cât de păcătoși suntem astăzi. Lui nu îi pasă cât de departe suntem de El. Doar că astăzi, cu zâmbetul Său, prin mângâierea Sa copilărească, prin căutarea ochilor Săi, vrea să ne întoarcem la El și să-L facem membru al familiei noastre. Să devină omul nostru! Pruncul nostru! Pruncul inimii noastre! Stefane, tu ai vrea asta?!

-Cu toata inima mea!    

-Păi, atunci aș vrea ca toată lumea să-și dorească acest lucru !

-Îmi doresc din toată inima și toți ascultătorii o doresc... părinte, părinte Elpidie...

- Să nu vă fie frică de tot ce se va întâmpla acum.

- Asta aș vrea să întreb. Asta aș vrea să întreb, pentru că acum ne-ați bucurat în inima noastră, în sufletul nostru, ne-ați vorbit în sinele nostru, în adâncul inimii noastre, în sufletul nostru. Nu pot să nu vă întreb, eu voi fi cel rău. Ce credeți? Ce vom avea înaintea noastra? Ce an este acest 2022?   

-În 2022 va avea loc curațenia .

-Curățenie.

În 2022 , copilul meu, va veni aterizarea. Va veni Revelația (dezvăluirea)Inimile fiecăruia dintre noi vor fi dezvăluiteIisus își va construi propria Sa armată, a iubirii divine. Acum, prima ceată aproape că s-a terminat/format. Prima ceată de mărturisitori. Acum începe a doua ceată. Este ceata, ceata nenumărată, care se va îndrăgosti de micul Iisus cu toată puterea inimii lor și Îl vor avea pe micul Iisus ca centru al vieții lor. Pentru că, fiul meu, pentru a accepta iubirea adevărată, iubirea necondiționată, trebuie să devii copil .

De aceea Hristos nu a venit ca un conducător, nu a venit ca un om mare să conducă lumea. A venit ca un Prunc să ne cucerească inimile! Vrea să fie un cuceritor al inimii, nu un ucigaș al trupului!  

Pentru că Satana deja a început. Vrea să facă ceea ce a făcut atunci la nașterea lui Hristos. Cu crime a început nașterea lui Hristos, din ura lui Lucifer și acum din nou din ura pe care o are față de umanitate, care aparține lui Dumnezeu, el începe din nou cu o crimă mondială !

Bolnavi mintal, doctori nevrotici, oamenii de știință, politicienii, ecleziasticii fără minte, și acești doi: Antihristul și Falsul Profet, vor aduce dezastrul.

Dar trebuie să știe că toti vor fi distruși. Aceia dintre noi care ÎL vom lăsa pe Hristos să rămână în inimile noastre ca biruitor al iubirii noastre și al iubirii noastre divine, să știm copilul meu, că Dumnezeu ne va proteja și ne va scoate în evidentă ca cei mai frumoși membri ai familiei Sale ! Eu îmi doresc, dragă Stefane...

-Da.

Să fiu în această familie a lui Iisus. Și vreau ca de astăzi Iisus al meu, să nu fie numai iubirea inimii mele, ci să fie omul meu !

Toată lumea caută o persoană în care să se bazeze, să îl fascineze. Toată lumea caută o persoană cu care să se liniștească și să fie în pace. Pentru mine Acesta este omul meu, micul Iisusacest mic Prunc din Betleem !

- Da.

-Eu vă doresc asta tuturor și ție, să devină acest mic Prunc al Betleemului, marea dragoste a inimii noastre, pe care Satana să nu o poată cuceri niciodată, inima noastră, orice ar face, orice ar face, orice ar urma! Eu asta aș vrea să vă spun.

-Părintele meu.

-Da, copilul meu.

-Vreau să vă mulțumesc din suflet. Vă mulțumim foarte mult, pentru această conversație foarte frumoasă pe care am avut-o, că ne-ați umplut inimile cu puțină dragoste. Aveam nevoie. Mulțumesc foarte mult!

-Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți, copilul meu.

-Doamne Ajută!


Vă invităm să urmăriți și alte postări ale Mănăstirii Sfântul Apostol Filip-Adamclisipe conturile noastre:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu