luni, 31 ianuarie 2022

În pragul unei triple catastrofe mondiale - Interviul Arhimandritului Elpidie Vaianakis din data de 31.01.2022

Interviul Părintelui Elpidie cu Stefanos Damianidis

la postul de radio FOCUS FM din data de  31.01.2022

(Traducere: Mănăstirea Sfântul Apostol Filip – Adamclisi)

   Când un preot analizează toată acestă nebunie care se întâmplă cu coronavirusul, dar vă poate analiza și ce poate însemna această situație pe plan international, care s-a creat în Ucraina, să știți că nu este un internaționalist, este un om care poate aprofunda și înțelege și ne transmite puțin, din planurile Celui Mare. Ceea ce am spus acum, pare puțin exagerat și știu că nu-i plac exagerările, Părintelui Elpidie, care se află la celălalt capăt al liniei telefonice. Îi urez multă sănătate (să se facă bine). Bună dimineața părinte Elpidie! Bun venit la emisiunea noastră. Bun venit la FOCUS FM.  

  -Bună dimineața copilul meu! Bună dimineața, dragul meu Stefan! Bună dimineața tuturor dragilor ascultători!

    -Vă simțiți bine?

    -Slavă Domnului, copilul meu. Slavă lui Dumnezeu! … Slavă lui Dumnezeu! 

    -Mă bucur să vă aud. Mă bucur foarte mult să vă aud!

   -Este un lucru grozav să spunem în fiecare zi, în fiecare minut, în fiecare moment din viața noastră «Slavă lui Dumnezeu», și să avem multă încredere în Domnul, pentru că fundamentul bucuriei este iubirea. Iar fundamentul iubirii este încrederea. Aceasta este cea care umple sufletul de mare putere, pentru ca omul să poată înainta cu bucurie și cu pace în această viață vremelnică. Nu-i asa?

    -Așa este! …Așa este, și spuneam mai devreme că această iubire și încredere de care vorbiți, s-au pierdut în ultima vreme, că le căutăm și cu greu le găsim, chiar și la semenii noștri apropiați!

    -Totuși, să vă amintiți de aceste două lucruri, iubirea și încrederea, să cugetați că nicio pasăre de pe cer nu zboară fără cele două aripi. Dacă are doar una, nu poate zbura. Are nevoie de cele două aripi. Una este dragostea, iar cealaltă este încrederea.

    Cred că doar în felul acesta pot rezista și familiile. O familie în care nu există dragoste și încredere unul față de celălalt se va destrăma repede. La fel, o națiune care nu are dragoste și încredere în Dumnezeul ei…se va pierde ușor. Deci cred că acestea sunt temelia. Nu-ți ascund…, dragul meu Ștefan, de data asta, că am inima îndurerată!...

  -Da, tare mă doare inima, când văd cu ochii mei ceea ce vine! Iubitul nostru Părinte, Dumnezeu Tatăl, este foarte trist pentru că copiii Săi din toată lumea nu-și dau seama că tot ceea ce se întâmplă în jurul nostru se datorează faptului că l-am lăsat pe Satana să ne stăpânească viața. Iar acum acesta se pregătește să ne împingă spre o întreită distrugere, cea mai mare pe care omenirea a văzut-o vreodată.

    -Întreită distrugere? Am înțeles!

    -Ne-am pierdut dragostea pentru Dumnezeu. Ne-am pierdut și încrederea, și am crezut în oamenii psihopați! Oameni care în viitor, în viitorul apropiat, se vor dovedi a fi ucigași de popoare! Și, totuși, noi am avut încredere în ei. Și n-ați avut încredere în ei doar voi, cetățenii obișnuiți, ci, din păcate, și noi clericii. Și pe acești oameni, pe criminalii psihopatii-am considerat adevărați oameni de știință și adevărați exponenți ai adevărului, și L-am lăsat deoparte pe Însuși Dumnezeu Care ne-a creat, pe Însuși Creatorul nostru.

     -Da.

    -Acest lucru mă întristează foarte mult, Stefane! Sper ca ochii mei să înceteze să vadă ceea ce urmează să se întâmple, pentru că, crede-mă, nu stiu cât voi suporta acest lucru. Este mai bine să nu știi ceea ce urmează, decât să afli. Este mai bine să nu știi ceea ce va fi și, crede-mă, simt cât de mult îl doare pe Dumnezeu Tatăl cunoscând ce se va întâmpla. Când eram mic copil , niciodată nu puteam să înțeleg un părinte. Când am crescut și am devenit duhovnic, atunci mi-am dat seama cât de mult poate să simtă un părinte duhovnicesc.

    Chiar acum, copilul meu, ca să nu vorbesc prea mult, pentru că inima mea este foarte tristă, chiar acum văd cele două obiective principale pe care le-a stabilit Satana, ca să fie promovate constant. Sunt multe scopuri, dar două sunt, după părerea mea, obiectivele care, atunci când vor fi realizate, putem spune că începe propria sa epocă, epoca lui Antihrist.

    -Și care sunt acestea?

    -Un scop se referă la Biserică și la supunerea ei.

    -Da.

    -Și al doilea scop, se referă la omul însuși, la fiecare dintre noi, și la mutația lui. Mă vei întreba acum, ce legătură este între toate aceste lucruri, nu? Dacă îmi permiți câteva minute, aș dori să repet câteva chestiuni care sunt foarte importante.

    -Desigur.

   -Referitor la Biserică, vreau să știți că, prin ritualuri satanice secrete, Satana le-a poruncit tuturor conducătorilor ca, până când își va face apariția propriul său fiu, Antihrist, toate Bisericile creștine trebuie ori să fie distruse, ori să i se supună. Nu-i pasă dacă, deocamdată, acestea aparțin formal lui Hristos. Îl  interesează altceva care se întâmplă în aceste Biserici, și care are legătura cu Sfânta Împărtășanie a creștinilor.

    -Am înțeles.

    -Și știți motivul pentru care face aceasta?

    -Nu.

    -Pentru că Sfintele Taine slăbesc și distrug forțele sale satanice.

    Chiar și medicamentele, pe care în mod înșelător și fără să știm, ni le introduce în corp, pentru a deveni pe deplin ai lui, nu reușesc să răspundă pe deplin așteptărilor sale.

    -Ascultați ce a spus Satana într-un exorcism recent despre Sfintele Taine: le-a numit «Magia lui Iisus»!

    -«Magia lui Iisus»?

    -«Magia lui Iisus», a numit Satana Sfânta Împărtășanie și Sfintele Taine, pentru că acestea îi distrug puterile! Da, «Magia lui Iisus»!

    -Am înțeles.

    -Singur mărturisește că atunci când există «Magia lui Iisus», acesta se simte legat! Nu poate să acționeze. Acum înțeleg de ce este atât de nerăbdător! El nu vrea neapărat să închidă bisericile, nu este atât de preocupat de biserici, cât să le interzică oamenilor să intre în biserici ca să se împărtășească, pentru că Sfânta Împărtășanie este puterea! Asta îl arde! Este însăși lumina care dizolvă întunericul, focul care îl arde pe Satana.

    -Îmi pare rău că vă întrerup, pentru că ceea ce spuneți este foarte important, dar ar trebui ca, la un moment dat, Biserica, sau măcar preoții  care nu fac parte din ierarhia superioară, să ne spună în ce procent credincioșii au încetat să se împărtășească… Ar fi foarte interesant! …Foarte interesant!

    -Să o facă!

   -Da, da, vă spun acest lucru care mi-a trecut prin minte acum în timp ce vă ascult. Câți au renunțat să se împărtășească...

  -Copilul meu, vom vedea peste puțină vreme urmările groaznice, dar să știi că și ei înșiși se vor confrunta cu prostiile teribile pe care le-au făcut. În viitorul apropiat toți acești oameni... vor muri unii de la vaccinuri, alții din cauza efectelor adverse, alții vor deveni oameni alterați, modificați, cu tendințe sadice, paranoice, astfel încât prin lege statele vor decide să-i omoare. Prin lege! Și de fapt, vor scoate, vor vota decrete extraordinare care vor impune arestarea copiilor, copiilor modificați, care vor experia fazele unei vieți paranoice.

    Să știți că atunci nici Arhiereii, cei care acum spun toate aceste prostii, nici preoții care le acceptă, nu vor mai avea loc în această turmă creștină, care așteaptă să audă cuvântul lui Dumnezeu, însă aude cuvântul vaccinurilor. Care dorește să audă cuvântul Sfintei Împărtăşanii, al Tainelor, al rugăciunii, al sfinţirii, şi care aude cuvântul despre vaccinuri! Am ajuns la prostia, la idioțenia, - dar să nu zic doar idioțenie, căci este vorba de ceva mai rău, este un act satanic, - de a fi persecutați preoții pentru că nu vor să-și facă vaccinul!

  Ascultă, copilul meu, toți aceștia se vor confrunta într-o zi cu mânia oamenilor indignați și disperați, și nu vor ști unde să se ascundă pentru a se salva! Unii dintre ei vor muri, alții vor fi urmăriți, alții vor fi dezonorați! De aceea să aibă în vedere aceste lucruri și să-și amintească de urmările care au venit asupra lui Ana și a lui Caiafa. Să țină minte toate acestea și să înceteze să joace precum Ana și Caiafa în Biserica lui Hristos!

    Să știi, copilul meu, că în acest moment conducătorii, liderii mondiali, sataniștii secreti, în ritualurile lor satanice ascunse, au făcut făgăduință cu sânge că vor promova rapid și decisiv planuri de distrugere a Bisericii Creștine mondiale. De fapt, însă, fundamentul războiului este împotriva Sfintei Împărtășanii, scopul este de a-i convinge pe creștini să simtă silă de Sfânta Împărtășanie și să se teamă că ar putea să se îmbolnăvească atunci când se împărtășesc!

    -Da..înțeleg!

    -Deci vă dați seama cum vor să fie percepută Sfânta Împărtășanie...!

    -Ca o «otravă».

    -Este ceea ce vom vedea și ceea ce deja vedem.

    -Eh, da «otravă».

  -Deci dacă acest lucru este crezut și acceptat de toți creștinii, putem spune că a început epoca lui, epoca lui Antihrist!

    -Am înțeles.

   -Practic epoca lui a început demult, dar a fost implementată, și încă se pune în aplicare, prin numărul care a intrat în oameni, prin intermediul  vaccinurilor. Număr care, pur și simplu, pentru că este un fel de număr de urbanism, recunoscut de toate mașinile lumii, ajută să fie puse în aplicare și următoarele planuri de construire ale noului ADN, ale noului ADN mutant. De aceea, niciodată nu se vor opri până nu vor introduce toate cele șapte vaccinuri.

    -Da. Ați mai spus-o. Ați mai spus asta, părinte Elpidie, despre vaccinuri…!

    -Aș putea să vă mai spun că asta nu se va întâmpla acum.

    -Da, înțeleg!.

    -Pe al șaselea și al șaptelea nu vor avea timp nimic să-l facă. Pe al treilea și al patrulea, da! Al treilea deja a început să fie administrat. Al patrulea și al cincilea sunt deja în discuție. Se discută deja. Acum Dumnezeu a dat deja naturii puterea de a depune propria mărturisire. Peste tot în lume lucrurile au luat-o razna și cred că suntem orbi dacă nu vedem ceea ce se întâmplă cu vremea ciudată, care este caracterizată drept vreme nebună. Dar astea încă nu sunt nimic, ci doar preludiile la ceea ce se va întâmpla geofizic, în curând.

    -Preludiile triplei catastrofe de care ne vorbeați?

   -Întreita catastrofă este o combinație de boală ...Ceea ce vă spun acum va fi pe plan mondial.

   -O altă boală? Nu coronavirusul, alta?

   -Este vorba de o boală globală, pentru că coronavirusul nu s-a terminat, în sensul că toți cei care au primit vaccinuri sunt acum bolnavi de la vaccinuri, și asta nu se va opri. Consecințele sunt programate de cei care au produs vaccinurile, astfel încât acestea să fie activate în funcție de locurile administrate, în funcție de loturi, în funcție de componentele pe care le-au introdus în vaccinuri, și care diferă complet. Un gen de vaccinuri este făcut să se activeze într-un an, altul în doi ani, altul în trei ani, altul într-un deceniu, dar...

    -Părinte Elpidie, aș vrea să spun, pentru că vă urmăresc cu foarte, foarte mare interes, și vă urmărește multă lume, că aveți dreptul să vorbiți și vrem să vă ascultăm cuvântul, dar în ceea ce privește Postul nostru de Radio, noi doar notăm, aducem la cunoștință. Asta facem, notăm. Până la urmă, aceasta este treaba jurnaliștilor, să pună întrebări și să noteze, să înregistreze cuvintele intervievaților.

   -Știi ceva, fiul meu? Niciodată n-am cerut nimănui să mă scoată pe postul de Radio!

    -Eu v-am sunat… fără discuție!

    -Nici la televiziune!

    -Evident!... Evident!

    -Nu vreau niciodată să impun ca ceea ce cred eu... să fie acceptat de alții! Eu doar spun ceea ce se va întâmpla.

    -Da.

    -Și dacă nu se vor întâmpla aceste lucruri, atunci o să vorbim din nou!

    -Vă ascultăm cu mare atenție!

    -Varianta cea mai rea este să se întâmple. Cea mai bună este…

    -Să nu se întâmple!

   -Să mă dovedesc un mincinos. Este mai bine pentru un om să se dovedească mincinos, decât să aibă dreptate [în această situație ar mai de folos să ies eu ca mincinos, decât să am dreptate]. Dar păstrați aceste cuvinte, și sper să nu se întâmple, Deci cred că prin toate aceste intervenții ale Satanei în corpul nostru, prin toate aceste vaccinuri, o parte din populație va muri, o altă parte se va îmbolnăvi, iar a treia parte, din păcate va fi modificată... aceștia care vor continua cu vaccinurile. Deci vom avea o mutație umană terifiantă, care îl va face pe om mai mult umanoid, decât omMai mult umanoid, decât om! Să nu uitați acestea! Atunci se vor întâmpla multe lucruri.

    Dar, să vă spun ce se va întâmpla cu clerul nostru! Nu mă refer la politicieni! Cu aceștia se vor întâmpla alte lucruri.

   -Spuneți-mi, vă rog, deci ați afirmat că o parte din catastrofă înseamnă o mare boală mondială. Care sunt celelalte două dezastre?

   -Boala mondială va fi consecința acestei vaccinări, dar și încă ceva nou care va urma, care va avea legătură cu ceea ce vor introduce în corpul nostru. Există deja în noi, și vor introduce și mai multe, care va avea o legătură absolută cu internetul modificat. Așa cum avem un om modificat genetic, vom avea un internet modificat. Internetul va cădea, se va opri într-o zi, din diverse cauze false, pentru a se pregăti prin aceasta o relație bidirecțională între om și internet, prin intermediul acelor substanțe care au trecut în trupurile noastre.

    -Am înțeles, adică se crează dependență.

  -Acest internet va putea să ne controleze viața, Vom fi controlați prin intermediul internetului, acesta ne va dirija prin ceea ce au introdus în noi, iar noi vom face ce vrea el. Atunci oamenii vor intra într-o mare închisoare mondială, fără precedent, care nu poate fi controlată.

  Toți acești pioni pe care îi vedeți la orizont aflați în funcții de conducere sunt oameni pregătiți pentru a fi sacrificați. Demonizații lumii care i-au pus în aceste poziții ca pioni de consum, pentru a le face planurile, îi vor sacrifica, chipurile în apărarea omenirii, care va fi înșelată încă o dată.

  Prin urmare, să nu se bucure toți cei care promovează planurile sataniștilor, pentru că ei înșiși vor fi primii care vor cădea. Să țineți minte asta!

  -Spuneți-mi, vă rog, părinte Elpidie, despre acestea, pe care le-ați comentat, despre fenomenele meteo intempestive,.. vedem fenomene meteo neașteptate, chiar și la noi, anul acesta am auzit de torenți, fulgere și...

    -Acestea încă nu sunt nimic. Sunt doar premergătoare

    -Dar avem și multe replici după un cutremur. Toate acestea sunt premergătoare?

    -Nici acestea nu sunt nimic.

    -Nimic?

    -Ce va urma, celelalte, vor fi mult mai grele. Vulcanii subterani vor erupe într-o asemenea măsură încât structura pământului se va schimba. Rețineți aceste cuvinte: Structura pământului se va schimba! America va suferi schimbări atât de groaznice, atât de teribile, încât este de plâns. ESTE DE PLÂNS! ESTE DE PLÂNS! Amintiți-vă asta, pentru că și-a lăsat inima să i se închine Satanei, iar Satana însuși o va distruge acum!

    Acum vor să facă același lucru printr-o furtună globală a războiului. Dar acum aceasta este voia lui Dumnezeu, și voia lui Dumnezeu nu se schimbă cu nimic, Să vă amintiți asta!

   Rusia va fi prima, prima dintre ultimele trei regate ale acestei lumi, ale acestei forme de lume, ca să fiu mai precis. Și acum are puterea și autoritatea de la Dumnezeu să devină Antihristul lui Antihrist.

    Și în timp ce America crede acum că va conduce lumea prin distrugerea Rusiei, nu-și dă seama că și-a săpat singură mormântul. Toate aceste devieri și înaintări pe care le fac nu sunt nimic altceva decât o încercare mai perspicace a americanilor de a câștiga războiul, dar nu va fi așa.

   Războiul care deja a început în Siria, care era un capăt al arcului, se va muta acum la celălalt capăt al arcului, care este Europa de Nord. Și când spun Europa de Nord, nu mă refer la un război Rusia-Ucraina, în care ei cred, că Ucraina va fi distrusă de Rusia. Ucraina este parte din Rusia, pentru că acolo bate inima Rusiei, la Kiev.  Știu asta și rușii, știu asta și ucrainienii, rușii-ucraineni.

  De aceea, germanii au încercat să pună oameni de-ai lor ca să conducă în Uniunea Europeană, și prin opiniile lor protestante, cu proprii președinți și prin proprii lor pioni politici, să poată să separe Ucraina de Rusia. Dar acest lucru nu este posibil, copilul meu! Nici Sfinții Rusiei și ai Ucrainei nu o vor permite!

   Înșiși ucrainenii vor saluta sosirea Rusiei, aparentul atac al Rusiei. Dacă Rusia lovește Ucraina este ca și cum s-ar lovi singură, așa că nu se va întâmpla așa cum credem. Războiul deasupra Ucrainei va fi cu avioanele NATO, dar vor fi învinși.

    -Vedeți implicarea Chinei?

  -NATO va fi învinsă. Ceea ce văd ca fiind un dezastru este legat de țările scandinave. Din păcate, și unele țări vor face greșeala catastrofală, crezând că americanii îi vor salva. Americanii îi vor implica în joc ca să scoată șarpele din gaură și apoi îi vor părăsi.

    De aceea, toate statele mici care vor intra în acest război împotriva Rusiei ar trebui să-și amintească că este o mare prostie ca un cățeluș să se lupte cu un urs. Singurul lucru pe care i-aș sfătui pe toți acești oameni, -așa cum am făcut-o și ieri, când m-au sunat din România și m-au întrebat:

    «Părinte, ce să facem, noi, românii, în acest război cu Ucraina și cu Rusia?», sfat pe care l-aș da și țării mele - ar fi:

    «Încercați să vă amintiți ce face un om dacă vrea să se salveze de un urs. Cade jos și face pe mortul, iar ursul nu-i face niciun rău!

   -Și nu-l deranjează. Nu-i face niciun rău. Părinte…

  -Dacă nu păstrați neutralitatea, le-am spus românilor, dacă nu rămâneți neutri, veți fi distruși! Din păcate, însă, această neutralitate nu va fi menținută de către toate statele. Nu voi numi statele care vor fi distruse. Nu le voi numi pentru că nu vreau să fie folosite în acest moment cuvintele mele ca atacuri la adresa acelor state care vor suferi mari pagube. Dar văd un mare dezastru în multe țări. Regret că Scandinavia va fi distrusă, pentru că va fi convinsă de către americani să ia atitudine împotriva Rusiei. Îmi pare rău pentru Georgia, care va lua o poziție în favoarea NATO. Îmi pare rău pentru Bulgaria și Letonia, și toate aceste părți care, din păcate, vor ține partea americanilor.

    Este mai bine, dacă au puțină inteligență, este mai bine să evite și să rămână neutri. Să nu ia partea nimănui, nici a rușilor, nici a americanilor, dacă vor să se salveze!

    La fel și noi (Grecia). Dacă facem această greșeală catastrofală, ne vom implica într-un război care va avea viteza fulgerului și se va face cu arme noi, pe care nu le-am mai văzut până acum. Rusia este numită de Dumnezeu, rânduită de Dumnezeu, să distrugă chiar acum, statul american. Este destinată să distrugă statul satanic al Europei și al Americii, care s-a predat lui Satana.

    -Părinte…

    -După aceea, să știți că, înaintașul, adevăratul înaintemergător al lui Antihrist, va fi China, țară care va fi un model al supunerii perfecte și al închisorii mondiale, pe care diavolul vrea să le impună oamenilor! Și va realiza acest lucru! De aceea, haideți să fim mai atenți!

   Și v-aș mai spune ceva. Lăsați-i să vorbească pe cei care fac pe deștepții și care spun toate aceste prostii pe care le auzim. Dacă vor să fie rezonabili mai bine să se roage, pentru că următoarea zi va fi foarte grea. În ziua următoare nu vom avea mâncare. În ziua care va urma nu vom avea medicamente pentru a ne trata bolile. În ziua următoare în care radioactivitatea, poluarea mediului se vor înmulți, pământul nu va mai da hrană.   

    Înțelegi, dragul meu Stefan, de ce mă doare inima pentru ceea ce văd ochii mei?

  -Spuneți-mi vă rog, părinte, vreau să vă adresez o ultimă întrebare, pentru că timpul ne presează foarte mult. În această situație de viitor foarte grea și neplăcută pe care ne-ați descris-o, care va fi rolul Papei, care a venit aici, în Grecia, acum câteva zile?

   -Acest Papă, copilul meu, a fost desemnat să arunce Biserica într-un mare șoc. El nu va fi permanent. Vor fi nevoiți din nou să-l schimbe, pentru a echilibra puțin tendințele schismatice îngrijorătoare care se vor crea în cadrul catolicismului, tendinţe care vor fi legitimate în viitor şi se vor diferenţia sub două forme în Biserică: în cele care se vor vedea, și în cele care vor fi ascunse.

  -Am înțeles! Părinte Elpidie, aș vrea să vă mulțumesc foarte mult pentru încă o conversație foarte interesantă pe care am purtat-o. Dați-ne binecuvântarea Sfinției Voastre!

  -Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți ,copilul meu, și rugați-vă ca în ziua următoare să nu vedeți ceea ce eu nu vreau să vadă nimeni!

   -Așa să fie! Doamne ajută! Ați spus-o singur, mai bine să vă dovediți mincinos și să nu se întâmple nimic!

   -Amin.

   -Doamne ajută! Vă mulțumesc foarte mult! La revedere!

   -Mulțumesc mult, copilul meu. Domnul să fie cu voi!


Vă invităm să urmăriți și alte postări ale Mănăstirii Sfântul Apostol Filip-Adamclisipe conturile noastre:

8 comentarii:

  1. Spunea parintele Elpidie in interviu la un moment dat: sa va spun ce se va intampla cu clerul. Ce s a intamplat cu raspunsul, nu apare?

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne Ajută! Dar se vede că reporterul prin întrebarea pusă i a schimbat ideea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Să ne ferească Dumnezeu de răutățile satanei și să-i învingă pe cei care-l slujesc lui.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, dar asta na mai fost pus interviul pe alta pagina cu : Mesajul Părintelui Elpidie: Toți românii să se roage. Să ia fiecare metanierul și să spună: «Hristoase al meu, salvează țara noastră, România! , este acelasi interviu : https://focusfm.gr/pateras-elpidios-quot-erchetai-tripli-katastrofi-syndyasmos-pagkosmias-arrostias-vivlikon-kairikon-fainomenon-kai-polemon-quot-ichitiko-focus-fm/

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ajută ! Prima postare a fost o discuție a părintelui Elpidie cu noi iar ultima postare este interviul de la radio.

    RăspundețiȘtergere
  6. Va mulțumesc pt raspuns ,Doamne ajuta ! Sa ne rugam sa nu fie razboi

    RăspundețiȘtergere
  7. I'm an American, an Orthodox Christian what will happen to the Orthodox Christians in America?

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt un american ortodox. Elder spune că Dumnezeu vrea ca Putin să invadeze Ucraina, așa cum a făcut astăzi, pentru a distruge America? Este acest război voia lui Dumnezeu? Putin, instrumentul lui Dumnezeu?

    RăspundețiȘtergere