sâmbătă, 14 ianuarie 2023

Internet și copiii - Interviul Părintelui Elpidie cu Stefanos Damianidis la postul radio FOCUS FM din 07.12.2022

 

     -Ei bine, avem multă vreme, luni aș zice, și de foarte multe ori îmi spuneau: «Când vei mai vorbi cu părintele Elpidie? Când vei mai vorbi cu părintele Elpidie?»

    Vă spun ca jurnalist, că trebuie să existe această așteptare și nu este doar un sfat jurnalistic. Acesta este un sfat vechi, nu-i așa? Fermierii spun uneori «pauză de recoltă». «pauză de recoltă», pentru a pregăti din nou câmpul, pentru a dărui recolta. Așa spun fermierii.

    Acum, Doamne ferește nu l-am pus pe părintele Elpidie în «pauză de recoltă», nu-i așa? Doar s-a întâmplat, lucrurile s-au întâmplat așa, că a trecut ceva timp să vorbim. Și din moment ce ați cerut asta în ultima vreme, îl am astăzi alături de mine și îi mulțumesc foarte mult pentru că a răspuns cu atâta dragoste invitației pe care i-am făcut-o aici la FOCUS FM. Și este cu adevărat plăcerea și onoarea noastră, și a mea personală, să mai discutăm cu el.

    Binecuvântarea dvs, Părinte Elpidie! Bun venit la FOCUS FM!

   -Bună dimineața, copiii mei! Buna dimineata, Stefane! Mă bucur să te reaud după o lungă «pauză de recoltă», așa cum ai spus și sunt de acord cu tine.

    -Da.

    -Vara, copiii își doresc foarte mult, să meargă sa facă plajă. Dar dacă ar fi foarte des, nu ar avea atât de multă frumusețe. Și așa, după ce trece un an și vine din nou vara viitoare, își pregătesc cu bucurie costumele de baie pentru a merge la mare să înoate.

    Așa că, după mult timp, suntem din nou împreună. Și vă doresc tuturor, bineînțeles vouă, dar și întregii lumi care ne ascultă, trei lucruri:

    • În primul rând, să fie cu inima în pace.

    • În al doilea rând, să aibă zâmbet pe buze.

    • Și în al treilea rând, mai presus de toate, să avem dispoziția de a vedea toate lucrurile din partea bună, astfel încât să nu fim niciodată dezamăgiți.

    Tu ce zici?

    -Sunt complet de acord cu dvs! Dar a fost puțin greu în ultima vreme să vedem partea bună pentru că o căutăm ca să o găsim. Ne uităm aici, ne uităm pe acolo, să vedem unde este partea bună. Și aș fi foarte de acord cu ceea ce ați spus despre vară, că oricum copiii așteaptă cu nerăbdare, un an de zile să facă plajă, nu-i așa?

    -Da.

 

 

Copiii mici sunt secretul fericirii într-o casă

 

    -Acum, desigur, pentru că vreau să vorbim azi despre copii, nu știu ce... așteptăm...

    -Ei bine, ai spus mai devreme, că o cauți să găsești partea bună.

    -Da.

    -Pentru a avea mai multă bucurie în inimă, ți-aș spune că în fiecare zi putem vedea această latură bună. Și știi unde? În propria noastră casă.

    -Într-adevăr.

    -Spune-mi, nu-i așa că ai copii mici?

    -Doi.

    -Spune-mi, când vii la muncă sigur ești fericit, nu-i așa? Ești fericit când vorbești cu oamenii, ești fericit când ai această comunicare prin Radio. Dar spune-mi ceva, nu ești mai fericit când vii acasă, să-ți vezi iubita soție și mai ales să-ți îmbrățișezi copiii mici?

    -Mult mai mult. Fără discuție.

    -Ei bine, Stefane al meu, exact acolo se află secretul fericirii. Dumnezeu ne dă cea mai dulce fericire, să mergem acasă și să ne îmbrățișăm copilul mic. Deci, ascultă să vezi ce s-a întâmplat.

    -Da.

    -Am vizitat casa unui prieten, care are patru copii mici. La un moment dat în conversație..., des aveam conversații cu bărbatul și femeia. Sunt tineri cuminți și tânjesc să învețe adevărul, dar și să trăiască frumos, cu pace, bucurie și liniște. De mai multe ori îmi puneau multe întrebări. Așa că într-o zi, tânărul îmi spune.

    «Părinte, te rog spune-mi, ce este sfințenia până la urmă? Dați-mi un exemplu simplu și clar. Arată-mi un exemplu de sfințenie, ca să-l am în fața ochilor, să-l trăiesc și să vreau s-o imit».

    Deci, atunci ce am făcut? Le-am luat copilul cel mic, avea vreo 2-3 ani, l-am luat în brațe și l-am sărutat. S-a cocoțat ca o vrabie mică în brațele mele. Atunci îi spun:

    «Iată, există cel mai frumos exemplu de sfințenie! Spune-mi, omule, îi spun, în ce om, dacă nu într-un copil mic, poți întâlni sufletul cel mai curat, cel mai nevinovat? Cine poate să-ți spună și să-l crezi că te iubește cu adevărat, dacă nu copilul tău cel mic care te adoră? Cine vă poate oferi un zâmbet adevărat, o iubire mai dulce și o îmbrățișare, cu excepția copiilor mici? Aș putea vorbi cu tine, îi spun, ore în șir despre perfecțiunea dragostei adevărate și a încrederii pe care o au copiii mici.

    De aceea Hristos a spus: ”Dacă nu deveniți ca niște copii, nu veți intra în Împărăția Cerurilor”».

 

Ura mortală a lui satana față de copii,

dar şi puterea inocenţei lor

 

    -Pot să întreb ceva?

    -Spune-mi.

    -Vă ascult cu mare atenție și sufletul meu se liniștește, la fel ca fiecare om când se gândește la copilul său. Când ne gândim la inocență, când ne gândim la dragostea pe care le-o arătăm, când ne îmbrățișăm și ne sărutăm copiii, noi toți cei care suntem părinți. Și chiar dacă nu suntem părinți, inocența unui copil este divină. Este iubire dumnezeiască! Este sfințenia însăși, așa cum ați spus. Sunt de acord cu dvs o mie la sută. Dar cel rău, vrea să intervină. Acolo unde miroase a sfințenie, unde miroase a inocență, vrea să intervină.

    -Tocmai asta este, Stefane al meu, așa că vreau să-ți spun, că acești copii mici care sunt bucurie și fericire pentru noi, sunt cei pe care satana îi urăște cel mai mult. De aceea vrea să îi distrugă. Să distrugă sursa purității și a inocenței.

    Cu toate acestea, cred că și dumneavoastră veți fi de acord cu asta, că deja a început să reușească prin propria noastră toleranță și naivitate.

    -Asta aș vrea să spun. Acolo am vrut să ajung.

    -Ascultă deci două imagini pe care ți le voi spune, una din trecut când îmi începeam calea duhovnicească, și una acum, cu puțin timp în urmă, acum când propria mea viață ajunge la sfârșit. Mă aflu la apusul lucrării mele. Așa că ascultă ce s-a întâmplat:

    La începutul călătoriei mele spirituale ca preot, am avut un prieten foarte puternic în vorbire (logos) și credință. Și mulți oameni mergeau la el, cei care au avut probleme nu doar cu sănătatea, ci mai ales cu influențe demonice. Cu alte cuvinte, făceau lucruri nebunești și de multe ori li se schimba vocea, pentru că altcineva le lua vocea și spuneau lucruri rele. Știam că acești oameni sunt posedați. Așa că mă chema uneori: «Hai, îmi spune, te rog, citește și tu o rugăciune, să ajuți și tu puțin». Așadar de multe ori mă aflam lângă el. Acest preot este acum în Cer. Deci, mă aflam de multe ori lângă el.

    Odată a fost un caz foarte dificil. Citeam, citeam, dar aproape nimic nu se întâmpla. Eram fost foarte trist în mine și spuneam: «Dumnezeul meu, de ce are satan atât de multă putere acum? Nu există ceva dintre noi aici pe pământ care să-l poată opri puțin, să-i atenueze puțin puterea, să-i suprime puterea?»

    Așa că la un moment dat, exact pe când m-am întristat, văd lângă noi niște oameni care veniseră acolo să se roage cu noi. La un moment dat văd și un copil mic. Deci Dumnezeu m-a luminat ce să fac? Îl iau pe copilaș, îl aduc aproape de mine și îi spun:

    «Micuțul meu, pune mânuța ta pe mătușa noastră».

    Era o femeie. Fată tânără. Nu era foarte bătrână, aproape tânără. Și eu spun: «Pune mânuța ta și spune: “Te rog, Hristoase al meu, fă-o bine pe mătușa noastră, pe mătușica”. Așa îi numeam pe toți străinii pe atunci, «mătușă». «Vindec-o pe această mătușă a noastră, care este bolnavă și suferă».

    Stefane, de îndată ce copilașul acela a pus mâna pe femeia bolnavă, posedată, ea a încetat să ţipe, a încetat să ţipe! O teamă a apărut pe fața ei, arătând frica lui satana înaintea atingerii copilului nevinovat! Mă crezi că după aceea, în timp ce acea mână mică era pe femeie, satana tăcea și nu putea face nimic? Nu am uitat asta. Nu uita că au trecut aproximativ 40 de ani de atunci! Aproximativ 40 de ani.

    -Așa.

 

Vede copii cu coarne pe cap și coadă pe spate

 

    -Dar acum vreau să vă spun altceva care mi s-a întâmplat acum câteva zile.

    -Bine.

    -Acum câteva zile. Atunci am înțeles puterea inocenței copiilor mici și cât de mult pierdem atunci când nu acordăm atenție copiilor noștri mici, să-i imităm în simplitatea lor, puritatea, inocența lor, sinceritatea, încrederea lor. Știi ce înseamnă, înainte de a te culca, să spui în fiecare seară cu copilul în brațe: «Doamne, fă-mă și pe mine un copil mic, ca pe copilul meu!»

    Ce exemplu mai bun de urmat ți-ar putea da Dumnezeu?

    Ascultă acum ce s-a întâmplat acum câteva zile.

    Eram cu Nicoleta, când ai sunat-o și m-a informat de Radio....

    -La mulți ani și pentru ziua ei de ieri.

    -Ne sună o femeie. Ne duceam să întâlnim o familie săracă care era înfometată. Spuneam să vedem ce putem face pentru fata asta. O familie... știi că totul este dificil acum. Nu mai găsești ușor pâine (mâncare) sau locuri de muncă. Mulți oameni suferă. Ei bine, în timp ce ieșeam spre sat să ne întâlnim cu această familie, o femeie o sună pe Nicoleta. Era o mamă și spune:

    «Aș dori foarte mult să vorbesc cu părintele Elpidie».

    «Din întâmplare, îi spune, îl am lângă mine».

    Așa îmi dă telefonul și ce îmi spune, Stefane?

    «Fiica mea a fost azi la școală și... »

    Toți știu că, copilul ei, ca și mama ei, sunt femei religioase, îl iubesc pe Dumnezeu, îl iubesc pe Iisus, evită să facă prostii și nebunii și de aceea își cam bat joc ceilalți copii de această fetiță, de copilul ei.

    «Când s-a întors acasă de la școală, ce mi-a spus: “Mamă, m-am speriat astăzi!”»

    «De ce copilul meu?»

    «Pentru că am văzut că mulți copii, nu toți, mulți copii aveau coarne pe cap și coada în spate! Și m-am speriat mamă. Sunt bolnavă cumva? Nu am văzut bine? Am avut halucinații?

    Ce vedea copilașul! La un moment dat, alți copii au venit acolo să o tachineze și să-i spună: “O, tu și Dumnezeul tău! Cine te învață toate astea?” Și au început să o acuze.

    Între timp venise ajutor al acestor copii, care criticau această fetiță și profesoara. Tot ea a început să-i spună că: “Nu trebuie să mergem la biserică... să iubim lumea întreagă, toți sunt buni. Toți sunt buni, inclusiv musulmanii. Și ei îl iubesc pe Dumnezeu și cred într-un singur Dumnezeu.»

    Ea spunea lucruri nebunești. Desigur, copilașul nu a vrut să le creadă. Brusc ce s-a întâmplat? Din nou, fetița vede un demon apărând în fața ei. S-a speriat copilul. El îi spune: “Această profesoară este a mea! Orice i-aș spune, ea spune și orice i-aș spune, ea face!” După puțin timp această imagine a dispărut.

    Copilul s-a îngrozit, s-a îngălbenit și așa mai departe. Poate chiar și profesorii s-au speriat și i-au spus: “Du-te, copilul meu”. Au sunat-o pe mama ei, să o ia, să plece acasă, ca nu cumva să fi fost bolnavă.

    Așa că mama ei m-a sunat și mi-a spus toate astea. Am avut un șoc!

 

Mulți copii cu ceea ce țin în mâini, vor fi demonizați

 

    Cu ceva timp în urmă vorbeam cu un om sfânt, un om duhovnicesc, care mi-a dat și multe sfaturi bune. Îmi spunea:

    «Copilul meu, va veni un moment, nu știu dacă tu o să prinzi sau nu», pentru că și acesta este adormit, este în Cer, «cei mai mulți copii cu ceea ce vor ține în mâini, se vor demoniza!»

    Am fost îngrozit de toate acestea! Am rămas, eu și Nicoleta care îi ascultam în mașină, am rămas șocați. Nu știam ce să spunem.

    -La început, oricine aude, crede că este incredibil, gândește...

    -Da, incredibil.

    -Da.

 

Vedenie șocantă a unei călugărițe, unde copiii s-au pierdut împreună cu telefoanele lor mobile!

 

    -Acum ascultă o a treia întâmplare .

    -Sigur.

    -M-a sunat o călugăriță și mi-a spus ceva, care m-a tulburat foarte mult. Asta a fost acum vreo trei luni. Îți voi citi, așa cum mi-a descris, așa cum a văzut-o, o viziune.

    «Nu a fost un vis. Viziune mi-a spus că a fost. Am văzut, dar nu dormeam. Era ceva între treaz și adormit. Nu știu cum o numesc».

    I-am zis: «Scrie-mi, te rog, și trimite-mi-o».

    Așa că ascultați ce a avut de spus.

    -Cuvintele călugăriței ne veți citi acum.

    -Da da. Citesc așa cum mi l-a trimis ea:

    «Zice că, se afla într-un castel înalt, ca să facă unele treburi acolo. În spatele camerei era o fereastră mare, luminoasă. Copiii intrau și ieșeau și erau impresionați de lumina acelei ferestre mari, și se duceau să vadă priveliștea. Dar acolo unde se aplecau să privească în jos, ținându-și telefoanele mobile, unul câte unul cădeau jos. Călugărița i-a avertizat să nu se apropie, pentru că acolo se întâmplă ceva rău. Dar lumina și priveliștea erau foarte atractive! Acestă imagine a copiilor care se apropiau și se pierdeau a continuat. La un moment dat călugărița s-a întrebat:

    "Ce se întâmplă acolo? Cum se pierd toți acești copii?”

    S-a apropiat ținând un telefon mobil ca să înțeleagă. Apoi vede că o mână demonică o apucă, nu de mână, ci de telefonul ei mobil, pentru a o arunca și s-o doboare. Atunci și-a dat seama că și ceilalți copii cădeau, pentru că, spune ea, nu au dat drumul telefonului mobil din mâini pentru a se salva, ci au preferat să cadă cu el. Adică mâna demonică de telefonul lor mobil trăgea, nu de mâna lor! Doar că, copiii nu dădeau drumul telefonului mobil din mâini și astfel cădeau cu el.

    Atunci călugărița i-a spus:

    “Pe mine nu mă poți nimici, pentru că în inima mea ÎL iubesc pe Iisus Hristos”.

    Apoi s-a dus furios să o apuce de braț, să o forțeze să o dărâme. Și apoi s-a trezit, spune ea, și a simțit durere și arsură pe braț. Un exemplu că visul a ascuns un mare adevăr».

    Deci, ce mai vreți să vă spun, când internetul joacă în prezent acest rol și când cu toții avem acum o utilizare care provoacă dependență a telefonului mobil? Înțelegeți? 

 

«Trei moduri ușoare prin care satana îmi distruge copiii»

 

    -Înțeleg și sunt îngrijorat și îmi imaginez, oricât de incredibile ar putea suna aceste întâmplări pe care ni le-ați spus și este dreptul fiecăruia să creadă sau nu. Tot ce vreau să spun în acest moment, pentru că ascult cu atenție ce spuneți, Părinte, este că, din păcate, copiii noștri sunt dependenți de telefon, de tabletă la o vârstă fragedă, la o vârstă mai mare. Acum câteva zile am postat aici la FOCUS FM un filmuleț cu copii de șapte ani, de opt ani, pe care îi întrebau ce sărbătorim de Crăciun și nu au răspuns! Nu au știut să răspundă! Îi întrebau cine este Maica lui Iisus? Nu au știut să răspundă! Acești copii, dacă le-ați da un telefon mobil în mână, ar ști să acceseze internetul, ar ști să cumpere lucruri pe care și le-ar dori să le obțină, ar ști să scrie în loc de greacă, să folosească emoticoane. Acum unii ar putea spune că:

    «Cum de este diavol? Aceasta este tehnologia! Aceasta este viața nouă!»

    Dar cred că suntem pe un foarte greșit drum când vine vorba de...

    -Acum vreo cincisprezece ani, doisprezece până la cincisprezece ani, eram la începuturile misiunii în Africa.

    -Da.

    -Așa că într-o zi m-am rugat lui Dumnezeu. Unii îmi trimiteau numele lor ca să mă pot ruga pentru ei și copiii lor. Așa că într-o zi mă rugam pentru niște copii, pe care i-am iubit, pentru că erau copii cu inima bună. Și așa, între viziune și vis, fii atent copilul meu, am auzit o voce și am văzut o imagine. Ce spunea?

    «Nu veți întârzia să vedeți cel mai ușor mod în care satana va răni în curând copiii Mei și îi va distruge».

    Și mi-a arătat televizorul ca primul, că acum deja oamenii începuseră să se obișnuiască cu televizorul și să se uite la el. Apoi mi-a arătat computerul, că va avea mai multă putere decât televizorul. Și pe al treilea, mi-a arătat telefonul mobil. «Dar când, spunea, sosește telefonul mobil, atunci deja copiii Mei coboară la vale”. De ce? Mai târziu bineînțeles că am înțeles. De ce devine o mișcare și o relație atât de dependentă, încât cel mai bun prieten al copiilor nu este prietenul lor, cel cu care se joacă, ci telefonul lor mobil! Se vor juca cu prietenul lor câteva ore. Dar au telefonul mobil de dimineața până seara.


Efort triplu al oamenilor vicleni

pentru a influența chipul lui Dumnezeu într-un copil

 

    -Să mai adaug un parametru la discuția noastră?

    -Da.

    -Despre libertatea eticii. Nu sunt o persoană puritană, nu-i așa? În niciun caz. Dar pentru a vedea copii mici de 10, 11, 12 ani având acces la toată anomalia, îmi pare rău că spun acel cuvânt, dar acel cuvânt îmi vine în minte, toată anomalia care se întâmplă pe internet, pentru că știu eu, unul dintre copiii din grup, de aceea spunem că nu îi putem proteja, pentru că dacă copiii merg la școală și unul dintre cei zece din grup știe să le arate un videoclip, în care poate se întâlnește un bărbat cu un bărbat, o femeie cu o femeie, un bărbat cu multe femei, multe femei împreună, un bărbat cu un animal, pentru că avem și dintr-ăstea. Mitropolitul Morfou îmi spunea zilele trecute că și se cer drepturile oamenilor care merg cu animale, acum ne ocupăm și de ei, chiar nu știu...

    -Toate acestea, dragul meu Stefane, se bazează pe o triplă încercare a oamenilor vicleni de a influenţa chipul lui Dumnezeu într-un copil.

    Cum este exprimată imaginea lui Dumnezeu într-un copil și în fiecare persoană? Cu trei lucruri. Cu mintea, care este baza, ghidul. Acolo gândim, acolo facem totul. A doua este logica. Cu alte cuvinte, Dumnezeu ne-a dat rațiunea, ca să putem alege între bine și rău. Bineînțeles, El ne-a dat rațiunea, ca între aceștia două, să putem alege binele. Care este al treilea? Ne-a dat duhul. Ce este duhul? Sentimentele noastre, toate. Vezi tu, orice ai gândi si orice ai alege, ceea ce te afectează este sentimentul pe care îl dai altora, dar si ceea ce alții îți dau ție. Dacă îți dau dragoste, dacă îți dau bună-cuviință, dacă îți dau bunătate, ești fericit. Dar dacă scot la iveală violență, ură, egoism, vei fi fericit? Nu. Deci, ce înseamnă toate acestea? Satana a reușit prin cei răi care stăpânesc lumea, să direcționeze prin internet sau mai degrabă să manipuleze prin internet pe aceste trei:

    • Mintea copilului. Adică să nu mai gândească bine, ci greșit.

    • În al doilea rând, rațiunea lui să aleagă acum greșitul.

    • Și în al treilea rând, sentimentele lui ajung într-un mixer, ceea ce îi creează confuzie și îndoială dacă ceea ce am făcut până acum a fost corect. De aceea o alege pe [calea] cea greșită. Acum vrea să încerce pe cea greșită, așa zis să vadă, ce este una și ce este cealaltă.

    Deci această schimbare în cursul emoțiilor care aduce modificarea, rezultând homosexuali, sau heterosexuali într-un mod greșit, sau zoofili, așa cum ați spus mai înainte, care este un alt parametru, ce arată ele? Că mintea noastră, gândirea noastră a fost modificată. Rațiunea noastră a devenit acum stupidă. Și în al treilea rând, emoțiile noastre nu mai oferă adevărată fericire și bucurie, dragoste și bunătate, ci egoism și mai ales să îi spunem fericire personală. Adică, să fie ce vreau eu! Să fac ce vreau, să fiu fericit, chiar dacă nu e bine. E greșit. Ceea ce noi astăzi, majoritatea oamenilor, numim anormal. Acest lucru s-a întâmplat acum în vremea noastră.

Platformele speciale de internet distorsionează caracterele copiilor

 

    De aceea trebuie să ne gândim cine este responsabil, pentru că nici măcar părinții nu mai pot gestiona chestia asta. Nimeni nu poate gestiona cu ușurință. Toți părinții nu au fost deloc pregătiți, ca să vorbim adevărul și instruiți să facă față acestei probleme serioase a timpului nostru. Copiii au de-a face cu multe, așa cum ai spus, pe internet. Ce anume? Platforme specifice de internet, cum ar fi de exemplu Tik Tok-ul.

    -Le știți, Părinte.

    -Precum Instagram-ul, precum Snapchat-ul. De ce? Pentru că prin aceste platforme acum fiecare arată ce vrea. Vă spun un singur lucru, care este foarte important. Când a fost creat Tik Tok-ul, știm cu toții că baza sa este China. Tik Tok-uk, în China a fost creat. Ei bine, când au făcut aplicația Tik Tok și a fost creată și lansată pe piața chineză, a devenit foarte populară foarte repede datorită algoritmilor folosiți de creatorii săi. Și ca bază pe atunci în China, când se uita la Tik Tok pe atunci în China, vedea că, a fost algoritmul care la prima vizionare promova videoclipurile de la reușitele oamenilor. Adică oameni care au reușit la concursuri de matematică, oameni care au realizat ceva în viața lor, oameni care și-au îmbunătățit abilitățile, de exemplu în artele marțiale, pentru a te inspira să devii mai bun, să-ți dezvolți spiritul, trupul și abilitățile.

 

    Dar această platformă a scăpat mai târziu în Occident. Dar Occidentul avea o altă mentalitate. Mai mult, acum începuse să se realizeze că fiecare stat, fiecare bloc de state care avea idei similare, folosea aceste platforme, dar cu un algoritm diferit, pentru că aceste platforme trebuiau să-și promoveze propriile interese. Nu-i așa?

    Deci, ca urmare, Occidentul pentru a lupta împotriva Chinei, să zicem împotriva Rusiei și oricine altcineva, a introdus noi algoritmi pe platforma Tik Tok, care avea ca scop, știți ce? Să promoveze, și mai ales să modifice caracterul copiilor. Și ce au făcut? Majoritatea videoclipurilor de pe platforma occidentală de pe Tik Tok sunt cu acțiuni, cu glume, cu prostii. Cu alte cuvinte, au de-a face cu niște lucruri stupide pe care le fac oamenii. Și, desigur, foarte amuzante, lucruri care tuturor le place să le urmărească.

    Dar vă dați seama că, folosind prostia, acum adăugă altele noi... și cu atâtea like-uri care trebuiau făcute, acum au creat în cele din urmă o nouă imagine a ceea ce înseamnă internetul.

Drept urmare, cei mari au luat-o și și-au dat seama că, cu aceste platforme pot face, ceea ce era visul lor. Şi ce anume? Să distrugă o generație!

    Așa că, dragul meu, dacă vrei să distrugi o generație, fă-i să facă prostii și răsplătește-i pentru asta. Asta am pățit și am căzut în capcana lor.

    -Am căzut în capcană.

    -Înțelegeți?

 

Convertirea tinerilor la noua Religie a Tehnologiei

 

    -Voi spune doar asta, pentru că și eu urmăresc puțin aceste rețele de socializare, că în ultimele zile și nu știu dacă știi, dacă nu știți, vă spun, una dintre aceste reclame, care încearcă să-i convertească pe tineri, eventual la ceea ce Harari a numit «Noua Religie», care va fi «Tehnologia». Deci asta ne-a spus că Noua Religie în viitor pentru tineri va fi Tehnologia, iar telefonul mobil este mijlocul prin care va fi... Va fi «biserica», eventual, așa că am pus asta între ghilimele. Biserica Noii Religii, care este Tehnologia, va fi telefonul mobil sau Tableta. Sunt multe, multe reclame, pentru unele picături, pe care studentul le ia și elevul spune automat ca îi deschide mintea! Și există documentare corespunzătoare unor astfel de preparate farmaceutice, cărora le fac reclamă pe o altă platformă, NEFLIX!

    -Da, da.

    -Trebuie să fim atenți la toate aceste lucruri și trebuie să le scoatem din viața noastră și de la copiii noștri.

    -Acum nu le putem scoate.

    -Trebuie să facem ceva.

    -Copiii sunt deja dependenți.

 

Cum ne putem ajuta copiii

 

    De aceea am vorbit pe de o parte. Poate că va trebui să spunem și cealaltă parte. Cum ne putem ajuta copiii acum?

    -Avem cinci minute, Părinte. Putem vorbi cinci minute.

    -De aceea, în aceste cinci minute, pur și simplu pentru că nu putem dezvolta toate acestea, aș vrea să spun tuturor. În principiu, acum asta le spun părinților, care întreabă: «Ce ar trebui să facem cu copiii noștri?»

    Acum nu aveți timp. Ați pierdut jocul pentru că mintea voastră era în altă parte. Măcar acum îngenuncheați și rugați-vă lui Dumnezeu să-ți lumineze copiii pentru ca, chiar și prin aceste greșeli pe care le vor face, ei să înțeleagă că merg pe calea greșită, care nu-i va duce la fericire, ci la mizerie.

    Dar totuși, copilul meu, Biserica trebuie să se trezească puțin, că tăcerea ei scandaloasă de a ajuta copiii și de a dezvălui adevărul despre semnificația căsătoriei, a bărbatului și femeii, a oamenilor, va aduce un rău mai mare decât Tik Tok-ul. Când un părinte își pierde orientarea și caută alte lucruri, nu își poate ajuta copiii. Când Biserica caută acum alte modalități de a face compromisuri și de a se supune precursorilor sau antihrișților politici, atunci și-a pierdut scopul.

    Dar dacă mama, care este cununa bucuriei noastre în casă, pierde adevăratul sens și încetează să mai vorbească copiilor ei despre realitatea corectă, despre adevărurile dragostei și fericirii adevărate, atunci suntem distruși.

    Mi-e teamă pentru mamă, copilul meu. Când mama e pierdută, casa e pierdută! Copilul este pierdut! Cât timp va exista o mamă adevărată, creștină, care vorbește despre Dumnezeu, despre iubire, despre bunătate, despre bună-cuviință și smerenie, să știi că nu mi-e frică, oricâte ispite ar veni. Dar când mama este pierdută, atunci totul este pierdut.

    Și tu, ca bărbat, poți să-ți iubești copiii, dar nu ești cu copiii tăi în fiecare zi. Lucrezi ore lungi. Singura care este lângă ei este doar mama.

    Implor în acest moment pe toate mamele lumii să intre din nou în brațele lui Iisus și să-I spună:

    «Doamne, iartă-ne pentru greșelile pe care le-am făcut! Ajută-ne acum să ne ajutăm copiii! »

     Pentru că nu sunt doar copiii lor. Ei sunt copiii lui Iisus. Iisus le-a încredințat copiii Săi! În esență, El este adevăratul Tată, pentru că El a dat sufletul copiilor. Mamele sunt pur și simplu bone dumnezeiești, care trebuie să ducă la îndeplinire cuvântul lui Iisus, adevăratul Tată și Mamă a copiilor lor.

    Cred că acesta este cel mai înțelept și cel mai corect lucru, pe care l-am putea comenta altă dată.

    -Desigur.

    -Cum putem noi ca părinți să ne ajutăm copiii? Pentru că identificând răul și nefăcând acțiunile corecte, acesta nu are nicio valoare, nici un sens. Facem simple observații.

    -Ei bine, cred că a meritat să așteptăm să ne reîntâlnim și ne vom revedea pentru a continua această discuție, pentru că este foarte, foarte interesantă, pentru că, copiii noștri sunt viitorul nostru și fără acestia nu mergem nicăieri.

    -Binecuvântarea voastră, Părinte Elpidie! Binecuvântările dvs!

    -Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți și mai ales pe mamele noastre. Mamele noastre! Avem nevoie de mame, copilul meu. Nevoie de mame!

    -Amin. Doamne Ajută. Doamne Ajută. Mulțumesc foarte mult!

    -Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți.

     Bun venit celor ce vizionați canalul Mănăstirii Sfântului Apostol Filip !
    Prin postările pe care le face mănăstirea noastră, nădăjduim să vă bucurăm şi să vă înâlțăm sufletele, aducând faptele şi cuvintele părinților duhovniceşti în fața ochilor voştri şi în inimile voastre.
    Vă invităm să urmăriți și alte postări ale Mănăstirii Sfântul Apostol Filip-Adamclisi, pe conturile noastre:
    Rumble:
https://rumble.com/user/ManastireaSfantuluiApostolFilipAdamclisi
    YouTube:
https://youtube.com/channel/UCGAmk-lJklHuz8GkRid_UGQ
    Facebook:
https://www.facebook.com/SfApFilipAdamclisi/
    Blogger:
https://manastireasfantulapostolfilip.blogspot.com/?m=1

Un comentariu: